۱۳۸۷/۰۹/۲۳

سینما

سه چهار سال اخیر هر بار که به سینما رفته ام، بعد از پایان فیلم احساس کردم این بدترین فیلمی بوده که تا به حال دیده ام، اما با دیدن فیلم بعدی به خودم گفته از همه فیلمهای افتضاح قبلی باز هم میشود افتضاح تر ساخت.
پیشنهاد میکنم اگر قصد رفتن به سینما را دارید، بهتر است فیلم قبل از انقلاب یا فیلم هندی ببینید و مطمئن باشید از وقتتان استفاده بهتری کرده اید. حتی دیدن سریالهای تلویزون جمهوری اسلامی هم بهتر از رفتن به سینما است.

۳ نظر:

Reza P. گفت...

سلام حالا فيلمش چي بود؟

Afshin گفت...

من کلا عبرت نمیگیرم. لذا بهتره بگی فیلمها چی بود:
دلداده، آواز گنجشکها(شترمرغها)، دوشیزه مصیبت، زاگرس، چهارچنگولی !!!!!! دعوت و....

Unknown گفت...

من فيلمهايي نظير چهار چنگولی رابا علم به اينکه در اتوبوس يک 10 باری خواهم ديد با دختر خواهر م می بينم چون انچنان می خنده و ذوق می کنه که من از خنده اش لذت می برم.
(کوچکتر که بود فيلم را ول می کردم و می رفتم تو نخ صورت و چشمان شادش وريسه رفتناش ). نگران پايين آمدن سطح سليقه اش هم نيستم، 2 سال پيش که اول راهنمايي بود،ازم خواست باهاش برم سينما ، گفتم من می خواهم بروم تقاطع ،فيلم مناسب بچه ها نيست توهم دوست نداری . التماس کرد تا بردمش وقتی فيلم تمام شدخيلی جدی گفت" خاله ممنون اولين فيلم درست حسابی زندگيم راديدم":) کلی هم سفارش فيلم را به دوستانش کرد(البته بماندکه وسط فيلم يک سوالی کرد که من با علم به اينکه بايد جواب سوالش را درست بدهم نمی دانستم چه طوری توضيح بدهم اون هم وسط سينما) .
به هر حال شماهم اين دسته از فيلمها را با اينجور مخاطبين ببينيد لذت می بريد. درضمن خداييش مگر واجب هرچی فيلم دراومدبريد ببينيد