۱۳۸۷/۱۰/۰۸

حکایت

خواب دیدم قیامت شده است. هرقومی را داخل چاله‏ای عظیم انداخته و بر سرهر چاله نگهبانانی گرز به دست گمارده بودند الا چاله‏ی ایرانیان. خود را به عبید زاکانی رساندم و پرسیدم: «عبید این چه حکایت است که بر ما اعتماد کرده نگهبان نگمارده‏اند؟»
گفت:
«می‌دانند که به خود چنان مشغول شویم که ندانیم در چاهیم یا چاله.» خواستم بپرسم: «اگر باشد در میان ما کسی که بداند و عزم بالا رفتن کند...» نپرسیده گفت: گر کسی از ما، فیلش یاد هندوستان کند خود بهتر از هر نگهبانی لِنگش کشیم و به تهِ چاله باز گردانیم!

پی نوشت: منبع متن فوق را نمیدانم.

۱۳۸۷/۰۹/۲۵

به سلامتی

به سلامتی تکلیف انتخابات سال آینده ریاست جمهوری هم که مشخص شد.

۱۳۸۷/۰۹/۲۳

سینما

سه چهار سال اخیر هر بار که به سینما رفته ام، بعد از پایان فیلم احساس کردم این بدترین فیلمی بوده که تا به حال دیده ام، اما با دیدن فیلم بعدی به خودم گفته از همه فیلمهای افتضاح قبلی باز هم میشود افتضاح تر ساخت.
پیشنهاد میکنم اگر قصد رفتن به سینما را دارید، بهتر است فیلم قبل از انقلاب یا فیلم هندی ببینید و مطمئن باشید از وقتتان استفاده بهتری کرده اید. حتی دیدن سریالهای تلویزون جمهوری اسلامی هم بهتر از رفتن به سینما است.

۱۳۸۷/۰۹/۲۰

یک اتفاق

هر بار که این تعداد افراد نیروی انتظامی را در خیابانها می بینیم، باید منتظر یک ماجرای جدید باشیم.
این بار چه اتفاقی قرار است بی افتد؟

۱۳۸۷/۰۹/۱۲

عكس

دوستان زحمت بكشند يك سري از عكسهاي جديدشان را در yahoogroup بگذارند.ديروز سري به وبلاگ برو بچز 81 زدم اونجا حسابي اوضاع كساد بود و علي نوشته بود لامصبها كامنت بگذاريد ، باز خدا را شكر اوضاع ما بهتره، در مورد همايش 88 نظر دوستان در مورد برگزاري مراسم در شركت منفي بود و پيشنهاد شد مراسم در مركز تفريحي پلي اكريل، جنب كوه آتشگاه برگزار بشود. يك روز اواخر خرداد 88 ،پنچ شنبه يا جمعه ساعت 11 صبح (ترجيحا پنج شنبه خلوتتره) و بعدش هم صرف نهار در رستوران همانجا، منتظر نظرات شما براي هماهنگي نهايي.

۱۳۸۷/۰۹/۱۱

شنا

ديروز مهدي پسر بزرگم را بردم براي مسابقه شنا 33 متر براي دبستانيها، جالب بود؛ كرال سينه را براي اينكه بچه ها در قسمت كم عمق موقع شيرجه به كف استخر نخورند از قسمت عميق شروع ميكردند و در همان موقع شروع بعضي ها داشتند غرق ميشدند كه نجات غريق وارد عمل ميشد.هنگام مسابقه كرال پشت كه از قسمت كم عمق شروع ميشد و بچه ها داخل اب ميپريدند تا اماده استارت بشوند يكي از بچه ها قدم زنان داشت ميرفت تا به خط پايان برسه كه داورها جلوش را گرفتند . يكي مسابقه كرال پشت را بدون دست زدن انجام داد اون هم بصورت مارپيچ ولي بالاخره به خط پايان رسيد.مهدي هم در كرال سينه 33متر را در 54 ثانيه رفت ولي ركوردش خوب نبود .

استقبال از طرح انضباط اجتماعی

اینجا را ببینید.
نتیجه اخلاقی در جهت نظم اجتماعی:
اول گاو را بکشید (به کسر کاف) بعد آن را بکشید (به ضم کاف).

اینکه می گویند ما ایرانی ها از تاریخ درس نمی گیریم، حرف درستی است. مگر ما اینها را نداشته ایم:
اول چاه را بکن، بعد منار را بدزد.
اول بشمارید بعد بکشید.
و ...