۱۳۸۷/۰۴/۰۴

خبر ِ علمی

این‌جا را ببینید.

۴ نظر:

Fatemeh Esmaeeli گفت...

خیلی عجیبه وبلاگ ما فیلتر شده من از محل کارم (دانشگاه امیر کبیر)نتوانستم صفحه اش را ببینم نوشته بودکه :مشترک گرامی دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد
اومدم خونه با پارس آنلاین هم نوشته بود
access is denied
اما خوشبختانه یک اشتراک برای خواهرم که دانشجوی علم و صنعت هست تو خانه داریم که با آن وارد شد
حالا اگه میشه یکی به من بگه چه بلایی سر وبلاگ ما اومده!!!!!

Abbas R. گفت...

من از روزی که کیوان سئوال محرمانه! خودش را مطرح کرد نمی تونستم کامنتها را ببینم . کسی میدونه علتش چیه ؟ متن ها را میدیدم ولی کامتها باز نمیشد چه در سر کار و چه در خانه

ABBAS

Afshin گفت...

این که سوال محرمانه کیوان سبب این مسئله شده از اینجا ناشی میشود که در این مملکت همه چیز یک ربطی به آن نواحی دارد!
البته بعضی افراد معتقدند که مشکل در سرویس بلاگر برای ایرانیان است.
من خودم هم با بلاگر مشکل دارم برای رفع هر مسئله ای از
http://ultra/wujie.htm
یک نرم افزاری دانلودکرده ام،به نام UultraSurf
که تقریبا همیشه از طریق آن به همه جا منجمله همین وبلاگ سرمیزنم.لذادر مجموع مشکلی ندارم. نه با فیل++تر++ینگ نه با .....

Reza Yousefi گفت...

همه هم در ارتباط با خبر علمي نظر دادند!