۱۳۸۳/۱۱/۲۰

برف نعمت الهي

امروزبرف تمام تهران را پوشانده چندروز بود که برفهاي ريزي ميومد اما زمين نمينشست خيلي دلمون ميخواست برف اونقدر بياد که روزمين بشينه امروز صبح که بيدارشديم اين اتفاق افتاده بود همه خوشحال بودند الآن که من از پنجره اتاقم برف بيرون را تماشا ميکنم فوق العاده زيباست همه جا پراز برفه صداي دانشجوهاي دانشکده داره مياد که دارند تو محوطه برف بازي ميکنند اما من فقط دلم ميخواد بشينم کنار پنجره و به همه چيزهاي خوب و قشنگ دنيا که با اومدن برف قشنگتر هم شدند نگاه کنم و فکر کنم اين نعمت الهي حتي زشتترين مظاهرشهررا هم زيبا کرده آدم با خودش فکر ميکنه بعضي قسمتهاي شهرکه خيلي به نظر زشت ميايند هم در دلشون زيبايي هايي دارند وميتوانند يکروز خيلي زيبا بشوند بقول مولوي:
چونکه بيرنگي اسير رنگ شد موسيي با موسيي درجنگ شد

۲ نظر:

Hamid Tajgardoon گفت...

چند سالی بود همچین برفی ندیده بودم واقعا قشنگه اما ظاهرا تا اول هفته آینده ادامه داره و اگه همین جور پیش بره مشکل ساز میشه همین امروز که رفت وآمد درخیابانهای نسبتا شمالی تهران خیلی مشکل شده .فاطمه تعبیر جالبی داره "این نعمت الهی حتی زشتترین مظاهر شهر را هم زیبا کرده "مثل بعضیا که با ظاهرسازی زشتترین اعمال را انجام میدهند و آنها را زیبا جلوه میدهند !! اما همان جور که روزی این برفها آب خواهند شد ،این پرده های ریا هم روزی کنار میروند و چهره حقیقی اعمال آنها روشن خواهد شد.

Fatemeh Esmaeeli گفت...

دانشگاه ما مسابقه بهترين آدم برفي را گذاشته کلاسها اکثرشون تعطيل بودند و دانشجوها وسط محوطه دانشگاه همش برف بازي ميکردند براي نماز ظهر که داشتم ميرفتم مسجد نزديک بود چند تا گلوله برف نوش جان کنم کلاس زبان ما هم که دانشگاه برامون گذاشته هم تعطيل شد خيلي خوشحال شديم اصلا تعطيلي که خبر نميکنه يک مزه ديگه ايي داره البته فکر ميکنم استادمون بيشتر خوشحال شد اين راازآنجايي ميگم که خود من اونوقتها که درس ميدادم وقتي کلاسها بخاطر برف تعطيل ميشد خيلي خوشحال ميشدم حتي بيشتر از دانش آموزهام:)))