۱۳۸۳/۱۱/۲۲

تز دكترا

امروز خبر مسرت‌بخشي دريافت كردم و خواستم ساير دوستان در نيز در خوشحالي خود سهيم كنم. و آن اينكه دانشگاه گرونوبل فرانسه تز دكتراي من را به عنوان يكي از برندگان جايزه بهترين تز دكتراي انجام‌شده در آن دانشگاه در سال 2002 انتخاب كرده است!

توضيح آنكه در اين دانشگاه هر ساله حدود 170 تز دكترا دفاع مي‌شود و از بين آنها هر سال حدود 8 الي 12 تز دكترا (كه هر كدام در زمينه متفاوتي هستند) به عنوان بهترين تزها انتخاب مي‌شوند و به آنها طي مراسمي جايزه داده مي‌شود. جايزه هم (علاوه بر چيزهايي مثل تقديرنامه و يك نسخه چاپ‌شده از تز) مبلغي حدود 1500 يورو است. اين جايزه‌ها توسط شركتهاي فرانسوي پشتيباني مي‌شوند.

۸ نظر:

Arash Salarian گفت...

تبریک می‌گویم! البته من قبلا نیم نگاهی به تزت انداخته‌ام و با وجود اینکه هیچ چیزی نفهمیدم، فهمیدم که خیلی تز خوبی است و نتایجت خیلی عالی است! اما..... اما نکته در این است که با این حاشیه رفتن‌ها و زدن به صحرای کربلا و کم کردن سیگنال به نویز نمی‌توانی که ما را از بحث اصلی که همانا کشف زمان و مکان مجلس عروسی باز داری! همین جا به نمایندگی IUT69 اعلام می‌کنم که یا خودت اقرار کن و یا مجبور به اعمال خصمانه‌ای خواهیم شد :)

Farshad F گفت...

Congratulations; it is very nice to hear that. The best Wishes for more and more success in your professional and private life.
But I think you should have been more proud of yourself when you became the best student in the IUT amongst those clever rivals. I am sure we are cleverer than those French, Algerian, and ... guys, aren't we?

Arash Salarian گفت...

من هم با فرشاد موافق هستم که ما ایرانی‌ها کلا از همه مردم دنیا باهوشتر هستیم و بقیه اصولا عددی نیستند! چه دلیلی برای این مدعا بهتر از اینکه بقیه شیش میلیارد آدم روی زمین این همه مدت عقل‌هایشان را روی هم گذاشته‌اند و هنوز نتوانسته‌اند این مطلب چون روز روشن را که تنها ماها از همه باهوشتر هستیم را کشف کنند!!!

mehrdad گفت...

مبارک است. راستی یادم رفت بپرسم: حال پدرت چطور است؟ از بیمارستان مرخص شده‌اند؟

Aziz گفت...

مسعود جون اولا تبريك
دوما حالا متوجه شدي كه ازدواج چقدر بركت به زندگي آدم ميده! فكر كنم اگه يه مقدار زودتر ازدواج مي‌كردي تزت نه تنها بهترين تز اون سال در دانشگاه گرنوبل مي‌شد بلكه بهترين تز در اروپا،آسيا و اقيانوسيه هم مي‌شد!

کیوان گفت...

اين موفقيت بزرگ را به تو تبريک می‌گویم. داشتن چنین دوستی مایه‌ی مباهات است.
امیدوارم این موفقیت‌ها بارها و بارها برایت تکرار شود.

در ضمن من درست متوجه نشدم، مگر مراسم عروسی مسعود هنوز برگزار نشده؟

Fatemeh Esmaeeli گفت...

تبريک ميگويم! اميدوارم که در تمام مراحل زندگي خود موفق و پيروز باشيد. به اميد موفقيتهاي بيشتر شما ودوستان عزيزديگر.حيف که از طريق اينترنت نميشه شيريني گرفت

Bijan Najafi گفت...

مسعود جان تبرک و با آرزوی موفقیت در مراحل بعدی زندگی.