۱۳۸۵/۰۱/۲۸

یک پیشنهاد

1-پس از پایان سخنرانی رهبر معظم انقلاب و در هنگامی که وی با میهمانان حاضر در آیین افتتاح سومین کنفرانس بین المللی قدس خداحافظی می کرد، لیلا خالد یکی از مبارزین قدیمی فلسطین چفیه مخصوص مبارزین فلسطین را به رهبر معظم انقلاب هدیه کرد.به گزارش خبرنگار سیاسی "مهر"، لیلا خالد از اعضای شورای مرکزی جنبش فتح و از مبارزین قدیمی فلسطین است.
وی همچنین در این مراسم چفیه مخصوص مبارزین فلسطین را به دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران نیزهدیه کرد.سومین کنفرانس بین المللی قدس و حمایت از حقوق مردم فلسطین عصر امروز با سخنان مقام معظم رهبری و با حضورروسای سه قوه، مقامات لشگری و کشوری و روسای مجالس کشورهای اسلامی در سالن اجلاس سران در تهران گشایش یافت.
2-منوچهر متکي، وزير امور خارجه ايران گفته است جمهوري اسلامي پنجاه ميليون دلار براي كمک به مردم فلسطين اختصاص داده است. به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي، وي در مراسم اختتاميه "سومين کنفرانس بين المللي قدس و حمايت از حقوق مردم فلسطين"، گفت:"جمهوري اسلامي با الهام از خط و سيره بنيانگذار انقلاب اسلامي و رهنمودهاي رهبر انقلاب، حمايت از آرمان فلسطين را در سر لوحه سياست هاي خارجي خود قرار داده است."آقاي متکي افزود رييس جمهوري و دولت جديد نيز ادامه اين مسير را وظيفه قانوني و انساني خود مي دانند.وزير امور خارجه ايران ضمن دعوت از کشوري اسلامي و عربي براي کمک به مردم فلسطين، گفت رويكرد برخي دولت‌ ها در تحريم كمک ‌ها به مردم فلسطين، تاثيري بر اراده به گفته وي استوار فلسطينيان نخواهد گذاشت.
حال با توجه به مطالب فوق و با توجه به قیمت بالای چفیه آیا بهتر نیست حال که از نظر تکنولوژی هسته ای خودکفا شدیم برنامه آینه دسترسی به تکنولوژی تولید چفیه باشد؟

۱ نظر:

Farshad F گفت...

یادت باشه این پول فقط برای چفیه ها نیست. خالد مشعل وقتی تهران بود قول داد که اگر آمریکا به ما حمله کرد برای ما دعا کند. نمی دونم آیا تا حالا هیچ کسی برای دعا کردن این قدر پول گرفته است یه نه؟