۱۳۸۴/۰۸/۲۷

ورقه‌های آلومینیومی برای دفاع در برابر کنترل ذهن

دوست خوبمان سعید پرسیده بود که من کجا هستم. خوب، من به شدت درگیر کارهای تحقیقاتی بوده‌ام و متاسفانه اصلا فرصت نکرده‌ام که به وبلاگ سری بزنم. در این بین مقالات علمی فراوانی را مطالعه کرده‌ام که از این بین، خلاصه‌ای از آنها در اینجا برای اطلاع دوستان می‌آورم.

سالهای طولانی است که افراد زیادی برای محافظت مغز خود در برابر امواج الکترومغناطیسی، تله‌پاتی، امواج روان-ترونیکی (psychotronic) و سایر منابع امواج کنترل کنند ذهن از سلاح ساده و موثری استفاده می‌کنند: کلاه‌های ساخته شده از ورقه آلومینیوم. اخیرا یک محقق ایرانی در دانشگاه MIT موفقیت این روش متداول دفاعی را در برابر امواج الکترومغناطیسی در فراکانس‌های مختلف مورد آزمایش قرار داده است. علی رحیمی (عکس زیر) با روشی سیستماتیک کارایی این ورقه‌های آلومینیومی را به کمک تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی در شرایط مختلف بررسی کرده و نتایج این بررسی را برای آگاهی عموم به شکل مقاله‌ای منتشر کرده است.



با کمال تعجب، این تحقیق نشان می‌دهد که:‌‌ «با وجود آنکه به طور متوسط، این کلاه‌ها امواج رادیویی مشکوک را در تمامی جهات تضعیف می‌کنند در برخی فرکانس‌های خاص می‌توانند امواج را تقویت کنند. نکته مهم آن است که این فرکانس‌های خاص در باندهای رزرو شده توسط FCC برای کاربردهای دولتی است. شواهد آماری نشان می‌دهد که استفاده از این کلاه‌‌ها ممکن است در واقع توانایی سازمان‌های جاسوسی دولتی را در رخته به ذهن افراد افزایش دهد. ما حدس می‌زنیم که ممکن است که در پس تبلیغات فراوان در کتابها و فیلم‌ها و نشریات برای استفاده از این نوع کلاه‌ها، دولت در واقع در صدد افزایش کنترل خود در حیطه شخصی افراد بوده باشد.»

اگر شما هم دچار سو ظن شدید و پارانویا هستید و بر اساس بینشی بر پایه تئوری توطئه به همه چیز نگاه می‌کنید، تصدیق می‌کنید که این یافته‌های علمی تکان دهنده هستند. از طرف دیگر، آقای زاپاتو، نویسنده معروف و نامدار کتاب «عرق‌چین‌های منعکس‌کننده امواج ساخته شده از ورقه آلومینیوم» در وب سایت خود گزارش تیم یاده شده از MIT را بررسی و رد کرده و ادعا می‌کند که «نارسایی‌ها و مشکلات فراوانی در روش تحقیق این تیم وجود دارد از جمله درک نادرست مکانیسم کنترل مغز توسط امواج روان-ترونیکی. من حدس می‌زنم که این بررسی، در واقع، تلاشی است از طرف سازمان‌های جاسوسی که با انتشار اکاذیب در مورد تکنولوژی عرق‌چین‌های منعکس کننده امواج به طور خاص و شیلد‌های ساخته شده از برگه‌های آلومینیومی به طور عام، سعی در از بین بردن اعتماد گروه‌های پارانوید به این شیوه‌های مطمئن دارند تا آنها را در برابر کنترل مغزهایشان خلع سلاح کنند... این تردیدها زمانی بیشتر می‌شود که بیاد بیاوریم که آزمایشگاه مدیا در MIT که این پژوهشگران به آنجا وابسته هستند در سالهای آخیر کمک‌های مالی فراوانی از DARPA و ارتش آمریکا دریافت کرده است.»

به این ترتیب هنوز سوال مهمی پیش روی بشریت است: از برگه‌های آلومینیومی استفاده بکنیم یا نه؟

۱ نظر:

Arash Salarian گفت...

دوستان زیادی از من پرسیده بودند که چطور می‌توانند برای خودشان از ورقه‌های فویل آلومینیومی کلاهی در حد استانداردهای جهانی مقابله با امواج کنترل ذهن ساخت. خوشبختانه این کار ساده‌ای است و آقای زاپاتو دستور ساخت را با شرح کامل آورده است.