۱۳۸۶/۰۹/۱۲

کدام تیم؟

کلا جام ملت های اروپا همیشه جام شگفتی هاست. چه آن دوره که دانمارک به جای یوگسلاوی تحریم شده در آخرین روزها به جام پیوست و قهرمان شد و چه دوره قبل که یونان بی نام و نشان قهرمان شد.

قرعه کشی مرحله نهایی جام ملتهای اروپای 2008 انجام شد. فرانسه ، ایتالیا، هلند و رومانی در یک گروه قرار گرفتند. جالب آن که فرانسه و ایتالیا در مقدماتی در یک گروه بودند و رومانی و هلند هم در یک گروه دیگر. و جالب تر آن که رومانی در آن گروه اول شد و هلند دوم. حالا هر کسی علاقه مند به فوتبال است پیش بینی کند از این گروه چه تیم هایی صعود می کنند. من دوست دارم هلند و فرانسه صعود کنند ولی فکر کنم رومانی و ایتالیا بالا می آیند.

نظر شما چیست؟

۲ نظر:

reza-p گفت...

عجب گروه سختي است ‘من فكر ميكنم فرانسه با ايتاليا بيان بالا ‘البته اون دوتا تيم ديگه را به هيچ وجه نميشه دست كم گرفت.

کیوان گفت...

من احساس ِ خاصی ندارم. دوست داشتم برزیل بیاد بالا ولی متاسفانه در این گروه نیست.