۱۳۸۶/۱۲/۰۷

كيش

سلام بالاخره بعد از چند وقت موفق شدم در وبلاگ مطلب بنويسم . مهرداد خدا قوت.
ماه گذشته براي يك دوره به كيش رفتيم؛ جاتون خالي هوا خيلي عالي بود؛يكي از برنامه هاي تفريحي بعد از دوره در نيمه شب دوچرخه سواري بود؛يك شب حوالي ساعت يك شب دوچرخه كرايه كرديم و باتفاق 7 نفر ديگه از بچه ها بطور اتفاقي يك دور كامل دور جزيره را كه حدودا 54 كيلومتر بود را طي كرديم؛ساعت 5.5 صبح دوچرخه ها را تحويل داديم.واقعا شب بياد ماندني بود . خوشبختانه مدرس دوره هم باهامون بود و فردا صبح كلاس با تاخير برگزار شد.كشتي يوناني؛پاسگاه ارواح؛ساحل مرجاني با اب بسيار زلال و ...از محلهايي بود كه ما ان شب بازديد كرديم.پارك دلفينها هم از محلهلي ديدني در كيش به شمار ميره؛با ورودي 250000 ريال بازا هر نفر ؛ ولي ارزش ديدن داره؛جالب اين بود كه همه مربيها ايراني هستند و بعضي از حيوانات هم داخل جزيره متولد شدند.از ديگر ديدنيهاي كيش درخت مقدس و شهر قديمي و قناتي بنام كاريز ميباشد. البته خود كلمه كاريز به معني قنات است؛ اين محل در قديم تامين كننده اب شرب جزيره و مناطق مجاور از جمله كشورهاي جنوبي حاشيه خليج فارس بوده است.اين محل در حال بازسازي است وقرار است بعضي از قسمتهاي انرا در اينده مشابه غار عليصدر با قايق بازديد كرد.خدانگهدار
از دوستان جهت تكميل مطالب كامنت ميپذيريم.

۶ نظر:

Reza Yousefi گفت...

به اين ميگن دوره!!

Abbas R. گفت...

ببینم از قضا دوره نرم افزار CYME نبود ؟

Unknown گفت...

سلام

یک سری لینک من رو به این وبلاگ زیبا رسوند
صفتی که به کار بردم نظرم رو قبل از اینکه بخوام بیانش کنم فاش کرده احتمالا!
الآن که ساعت رو نگاه کردم باورم نمی شد که 2 ساعت و 10 دقیقه از نیمه شب گذشته و من از، اووووه، چند ساعت پیش یکسره دارم این وبلاگ رو زیر و رو می کنم!
داشتم به این فکر می کردم که 10،15 سال دیگه من چی دارم که که برای هم دوره ای های قدیمیم تعریف کنم
احتمالا نخواهم گفت که تز دکترای فلان رشته ی مرتبط با مهندسیم رو نوشتم یا به بهمان طرح تحقیقاتی عظیم مشغولم
چون این برنامه ای نیست که برای آینده ام ریختم
هرچند که من هم دانشجوی یک دانشگاه صنعتی (پلی تکنیک) ام و خوندن پست های اینجا تا حدودی برام غبطه برانگیز بوده
در هر حال دعا می کنم اونموقع چیزی برای گفتن داشته باشم
و به قول شماها، یه پخی شده باشم!

پیروز باشید، کماکان
زهرا.م

Reza Yousefi گفت...

با سلام خدمت سركار خانم زهرا م.، ضمن خوش آمد گويي از طرف تمام اعضاي اين وبلاگ، از حسن نظر شما سپاسگزاريم.

شما به طور يقين، 10 سال آينده، خيلي حرفها براي زدن خواهيد داشت. حداقل، خواهيد گفت كه وبلاگي به خوبي "برق و كامپيوتر 69" را مرور كرده ايد!
با سپاس

Reza P. گفت...

بله عباس آقا

Unknown گفت...

خیلی ممنون
:)