۱۳۸۴/۰۶/۰۲

علم

صحبت‌های آقایی که قرار است بشود وزیر علوم در مجلس. راستش می‌خواستم چند جمله از گل‌واژه‌هایش را این‌جا نقل کنم، اما دیدم حیف است شما همه‌اش را نخوانید. در ضمن می‌توانید سری به‌ این‌جا بزنید تا پیشینه‌ی ایشان را ببینید و این را هم بخوانید درباره‌ی این پیشینه.

۲ نظر:

Arash Salarian گفت...

واقعا فرمایشات گهرباری بود. استفاده فراوانی بردیم و کلی چیز یادگرفتیم و به قول دوپونت و دوپونت،‌ «از آن هم بالاتر» کلی هم خندیدیم :)
راستی یک نکته: نوشته مهرداد توسط Spam کنندگان عزیزی بمباران شده بود و کلی پیام تبلیغاتی به عنوان کامنت فرستاده شده بود. فلذا (!)‌ بعد از پاک کردن آنها، تغییر کوچکی در صفحه کامنت‌ها دادم که از این به بعد برنامه‌های اتوماتیک Spamگران محترم برای ما کامنت مفت و مجانی نفرستند.

Hamid Tajgardoon گفت...

یکی از معجزات ایشان این میباشد که در مدت 9 سال پس از اخذ مدرک دکترا توانسته اند به درجه استادی برسند!طبق اطلاعاتی که از همسرم -که رشته ریاضی در دانشگاه باهنر کرمان خوانده-گرفتم ،دانشیار بودن ایشان هم بعید است.در دانشکذه ریاضی دانشگاه کرمان حداقل تا سال 1378 فقط سه نفر با درجه استادی وجود داشت:استاد رجبعلی پور،اسفندیاری و اسلامی تعداد زیادی دانشیار با مرتبه علمی بالاتر از دکتر زاهدی هم وجود داشت که قبلا استاد ایشان (در دوره دکترا) بوده اند .اینکه ایشان چگونه چنین جهش کرده اند جای سوال دارد!احتمالا باید چیزی مثل مرد علمی سال شدنشان باشد.