۱۳۸۴/۰۵/۲۲

کسی باید توضیح بدهد که چه شده

من نمی‌دانم که چه اتفاقی برای مطالبی که افشین نوشته بوده افتاده است. آن دو نوشته پاک نشده‌اند بلکه به حالت Draft در آمده‌اند. تنها ادمین‌ها و خود نویسنده می‌توانند این کار را بکنند. اگر افشین این کار را نکرده، فقط می‌ماند ادمین‌ها. به نظر من بسیار مهم است که بدانیم به چه دلیلی ادمین‌(ها) مطلبی را بدون هیچ توضیحی پاک کرده‌اند. نکته دیگر. تا جایی که می‌دانم تا به حال تنها من و مهرداد ادمین بوده‌ایم. آخرین کاری هم که من به عنوان ادمین انجام داده بوده‌ام تبدیل تاریخ نوشته‌ها از میلادی به شمسی بود. تنها در این لحظه که برای نوشتن این مطلب به وبلاگ سر زده‌ام، دیدم که دیگر ادمین نیستم. من در پای نوشته افشین کامنت نوشته بوده‌ام. آیا این اتفاقات به هم مربوط هستند؟ من از مهرداد هیچ خبری ندارم و بدیهی است که تا روشن شدن قضیه، از اینکه دیگر در این وبلاگ مطلبی بنویسم، معذورم.
پی‌نوشت: با با تشکر از مهرداد گویا قضیه روشن شد. مهرداد نوشته‌های پاک شده را هم برگردانده. خوب، به نظر می‌رسد که مسئله حل شده باشد.

۳ نظر:

mehrdad گفت...

سلام دوستان
من اصفهان هستم. جند روز پیش من داشتم به تنظیمات وبلاگ ور می‌رفتم که یک هو اینترنت ذغالی قطع شد و کار دستم داد . خلاصه وسط تغییرات اینترنت از دستم رفت و نفهمیدم چه طور شد. در ضمن ISP ها این جا خیلی حرام زاده اند. برای کم کردن هزینه‌هاشان صفحات وب را cach می‌کنند. به همین‌ دلیل ممکن است تغییری را که در صفحه‌ای ایجاد می‌شود تا چند روز نبینید و نفهمید که چه اتفاقی افتاده. خلاصه دل‌گیر نشوید. اگر زورم رسید همین امروز درستش می‌کنم.

mehrdad گفت...

سلام
من دو نوشته ی گم شده را برگرداندم. آرش هم الان ادمین است . تنها مشکل این است که خودم نمی توانم بفهمم این تغییرات اعمال شده یا نه. لطفا اگر تغییرات را می بینید همین جا من را هم مطلع کنید.

Arash Salarian گفت...

بله مهرداد جان (خان، آقا، دکتر... ؟‌ :)) تغییرات اعمال شده و همه چیز به روال عادی برگشته. راستی، تا کی ایران هستی؟