۱۳۸۵/۰۴/۲۵

دوباره یاهو

با عرض معذرت از دوستانی که از این بحث طولانی یاهو حوصله شان سر رفته من اینجا پست جدید می گذارم برای دوست عزیزی که پیشنهاد کمک کرده بودند. فکر کنم آقای قاسمی باشند درست است؟
من با یاهو هم تماس گرفتم ظاهرا این دوست هکر سئوال رمز را هم عوض کرده. و یاهو هم با اطلاعاتی که من می دهم نمی تواند کمک کند هر چند از ایمیلشان به نظر می رسد حرف من را باور کرده اند.
ایمیل من که هک شده اینه:
far_fatemi at yahoo.com
اگر هم خواستید با من تماس بگیرید ایمیل من اینه:
f.fatemi@ucl.ac.uk
خدا یک ایمیل در دنیا صد ایمیل در آخرت به هر کس بتواند کمک کند بدهد. البته ایمیلی که هک نشود.

پ . ن. فراموش کردم بنویسم پیشنهاد مهرداد را هم انجام دادم و تا حالا دو تا ایمیل زدم که جوابی نیامده

۲ نظر:

mehrdad گفت...

فرشاد،
علی‌الحساب یک شناسه‌ی دیگر یاهو برای خودت درست کن. شناسه‌ی جدید را برایم بفرست تا دعوت‌نامه‌ی عضویت گروه یاهوی شصت‌ونهی‌ها را برایت بفرستم. شناسه‌ی قبلی هم فعلآ اجازه‌ی دست‌رسی به گروه‌ نخواهد داشت.
حالا که قرار است آدرست عوض شود بد نیست که بروی سراغ جی‌میل (gmail). فکر کنم خیلی به‌تر از یاهو باشد. اگر خواستی بگو تا دعوت‌نامه‌ جی‌میل را هم برایت بفرستم.

Farshad F گفت...

مهرداد جان من که آدرس تو را فعلا ندارم برای اطلاع تو و سایر دوستان این ایمیلهای دیگر من است:
far.fatemi@yahoo.com
farfatemi@googlemail.com