۱۳۸۷/۰۶/۰۳

سوال

اگرگفتار و رفتار کسی که در توهم مطلق است، تائید شود اینکار بعنوان اولین گام برای درمان بیماری انجام می شود و یا نشانه ای است از سرایت بیماری و یا شاید ...؟ نکنه از اول خودم توهم داشتم و نمی دونستم؟!

۵ نظر:

Arash Salarian گفت...

ساده است. از نظر منطقی، اگر گفتار و رفتار کسی که «مشکوک» به توهم مطلق است تایید شود، می‌توان نتیجه گرفت که این شک نادرست بوده و آن شخص دچار توهم مطلق نیست.

Afshin گفت...

اگرگفتار و رفتار کسی که در توهم مطلق است، تائید شود.
اگر اکثر مردم به این که وی در توهم مطلق است، اذعان داشته باشند.
آنگاه یقینا وی احمدی نژاد است، که باز رهبری از وی دفاع و خود نیز ضمن اینکه خود را بنده برگزیده خداوند و رابط با امام زمان میداند، کاندید دوره بعد میگردد.

Unknown گفت...

ما اصفهانیها اکس که می خوريم پول تاکسی بقيه را حساب می کنيم .بقيه ولايات مملکت محروسه ايران را نمی دانم

Fatemeh Esmaeeli گفت...

من معمولا اين جور افراد را درابتدا تاييد مي كنم و بعد سعي مي كنم با اايجاد يك رابطه صميمانه ودوستانه وقتي احساس كردم آن فرد شرايط پذيرشش را داره درمورد آن موضوع باهاش صحبت كنم وبهش بگويم كه اينطور نيست در مورد اصفهانيها هم فرزانه جان من نمي دانم چرا اينقدر شايعات درست مي كنند ما كه چيزي نديديم حالا كه صحبت همشهري و هم ولايتي شد من هم مي خواهم پز بدهم هادي ساعي تنها ايراني دارنده مدال طلاي المپيك 2008 اهل شهرري هست ما كه كلي ذوق كرديم و جشن گرفتيم البته بگويم قبلش هم كلي دعا وثنا ونذر ونياز كرديم

mehrdad گفت...

تایید‌کننده و تایید‌شونده هر دو متوهم هستند. البته پاییینی از بالایی واگرفته.