۱۳۸۳/۰۴/۱۴

مشکل من با بلاگر

چند روزی است که هر گاه می خواهم صفحه اصلی یا سایر صفحات وبلاگ را باز کنم مشکل دارم. پیغام می دهد که صفحه موردنظر یافت نمی شود و باید چند بار تلاش کنم تا نهایتا موفق شوم.
دیشب داشتم کامنت می نوشتم برای متن "کدام ایران" که پس از پست کردن کامنت همین مشکل پیش آمد و دیدم کامنت را هم نمایش نمی دهد فکر کردم ذخیره نشده و دوباره همه را تایپ کردم بعد دیدم هر دو را نشان می دهد.
الان هم می خواستم برای متن آرش عفیفی کامنت بگذارم و بگویم چه پخی شده ام که دیدم هر چه می کنم صفحه کامنتها نمی آد.
شاید انگلیس وبلاگ ما را فیلتر کرده؟

۱ نظر:

Farshad F گفت...

اینکه دوستان من را یادشون نمی آد اصلا غیرعادی نیست. بچه مظلوم و بی سر و صدای دانشکده برق آنقدر سرش گرم فعالیتهای خارج از دانشگاه بود که کسی توی دانشگاه نمی شناختش. یادم می آد توی آزمایشگاه الکترونیک 2 با مسعود بابایی زاده همگروه بودم. همیشه از دست من شکار بود که چرا می خوام اینقدر زود آزمایشها را تمام کنم و در برم.
در مورد اقوام هم، همه معلم هستند مگر آنکه خلافش ثابت بشود. اگه با این آقای فاطمی توی کیش ویر هم کاری دارید با وجود اینکه اقوام ما نیست اما فاطمی ها اینقدر انسانهای شریفی هستند (البته مادامی که خلافش ثابت نشده) که مشکلی با اون برنمی خورید.