۱۳۸۵/۰۳/۰۹

حکم دولت

بر اساس حکم دولت احمدي نژاد
خاتمي از محل سکونتش هم اخراج شد
ميثم تواب
۹ خرداد ۱۳۸۵
خلاصه:
سيدمحمد خاتمي رئيس جمهور پيشين ايران براساس حكمي كه دولت احمدي نژاد برايش فرستاده است، مجبور به ترك منزلي شد که در آن زندگي مي کند.
-->
سيدمحمد خاتمي رئيس جمهور پيشين ايران براساس حكمي كه دولت احمدي نژاد برايش فرستاده است، مجبور به ترك منزلي شد که در آن زندگي مي کند.
به گزارش خبرنگار روز، پس از آنكه دولت جديد سعي كرد در انواع كارشكني ها با خاتمي وي را از ادامه فعاليت هاي سياسي منصرف كند، كه از جمله آن قطع حقوق و مزاياي تيم حفاظتي و اخراج وي از دفتر سعدآباد بود، هم اكنون در اقدامي جديد وي را از منزل نيز محروم كرده است كه اين مساله به لحاظ امنيتي بسياري از نزديكان خاتمي را نگران كرده است.
گفتني است در حال حاضر اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس جمهور پيش از خاتمي هم اكنون در منزلي زندگي مي ‌كند كه در دوران رياست جمهوري اش از آن استفاده مي‌كرد و دولت خاتمي هيچ گونه محدوديتي براي وي در استفاده از منزل و دفتر كار سابقش قائل نشده بود.


این عین خبر روزنامه اینترنتی روز است که اینجا گذاشتم. من نمی فهمم این تصمیم دولت چه ایرادی دارد؟ چرا بعضی ها وقتی با کسی مخالفند یا کسی را دوست دارند از قضاوت منطقی در مورد آنها عاجز می شوند؟ دولت خاتمی بسیار اشتباه کرده است اگر از جیب ملت اجازه داده هاشمی همچنان در آن خانه بماند. البته باید دید آیا این رفتار دولت جدید در مورد همه اجرا می شود یا نه؟

۱ نظر:

mehrdad گفت...

اجرای قانون هیچ ایرادی ندارد، اما اجرای دل‌به‌خواه قانون ایراد دارد. قانونی که برای بعضی اجرا می‌شود و برای بعضی نه، گاهی اجرا می‌شود و گاهی نه، قانون نیست.
منطقش هم خیلی ساده‌تر از این‌ حرف‌هاست: من از شما خوشم نمی‌آید تا بتوانم آزارتان می‌دهم. همین.