۱۳۸۳/۰۶/۰۲

عکس

بالاخره بعد از مدتها کلنجار رفتن با خودم تصميم گرفتم دوتا از عکسهايم را تو آرشيوعکس گروه بگذارم اولش خيلي برام سخت بود چون عکس هيچکدام از خانمها تو آرشيو عکسها نيست و ميترسيدم يه جورايي خيلي تو ذوق بزنه اما بالاخره طلسم را شکستم .من نميدونم چرا بعضي از کارها که اينقدر ساده هست بعضي وقتها خيلي مشکل ميشود. شايد علتش عرف ، جامعه يا طرز تربيت يا فضايي هست که آدم توش بزرگ شده نميدونم.......

۴ نظر:

Arash Salarian گفت...

کار خوبی کردید که عکس‌ خودتان را به صفحه یاهو اضافه کردید. همانطور که خودتان گفتید این مسئله ساده‌ای است و هیچ دلیل واقعی وجود ندارد که چرا خانمها (و همین‌طور خیلی از آقایان) عکسی از خودشان به آن صفحه نفرستاده‌اند.

Fatemeh Esmaeeli گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
Fatemeh Esmaeeli گفت...

در جواب آرش عزيز بايد بگم که تا اندازه ايي حق با شماست اين عکس بعلت مشکلاتي که دوربينم داشت خيلي واضح نيست ضمن اينکه وضوح تصويرش را متوسط گذاشتم تا حجمش کم بشود در اسرع وقت اگر عکس مناسب ديگه ايي پيدا کردم حتما جايگزين ميکنم.
اما کلا به شما حق ميدهم که من را نشناسيد چون همانطور که همه تو اين 10 سال تغيير کردند من هم تغيير کردم البته از نظر قيافه کمتر . دوستاني که آخرين روزها من را ديدند ميتونم بهشون قول بدهم که من هيچ تغييري تابحال از نظر قيافه نکرده ام.آنوقتها عينک ميزدم الآن هم ميزنم اما تو اين عکس لنز طبي دارم فکر ميکنم دوستان من را با چادر يادشون باشه . من اين عکسها را ارديبهشت امسال وقتي با دوستانم براي مراسم گلابگيران کاشان رفتيم گرفتم ما يک مسافتي را از کوه بالا رفتيم تا به اين آبشار زيبا رسيديم براي همين من مجبور شدم چادرم را در بيارم و تو دستم بگيرم تو يکي از عکسها آن را به يکي از دوستهام دادم که برام نگه دارد.
يادم رفت بگم که اين تغيير نکردن قيافه براي من تبديل به يک مشکل شده که يک خوبيهايي داره و يک بديهايي . خيلي از افراد وقتي من را ميبينند فکر ميکنند 23 يا 24 سالمه و وقتي سن واقعيمو بهشون ميگم با تعجب ميگويند " اصلا بهتون نمياد "بعضي ها که ديگه فکر ميکنند من تازه ديپلم گرفتم يا دبيرستاني هستم که اين ديگه از همه عجيبتره

Fatemeh Esmaeeli گفت...

نظر لطفتونه دوست عزيز
از توجهتون ممنون