۱۳۸۳/۰۳/۰۱

سلام

سلام به همگی
یک - مهرداد خان گل ناراحت نباش که خودم اومدم به میدون
دو - این روزها من امتحان دارم. سر پیری و معرکه گیری ... حالا سرم شلوغه. امتحانات که تمام شد بیشتر می نویسم
سه - ظاهرا فردا صبح دوستان توی ایران دور هم جمع می شوند. ده سال پیش که کارتهای دعوت را گرفتیم چی تصوری داشتیم از گذر این زمان و حالا .... چه زود گذشت. مثل یک خواب ... و البته نیمه تمام .... نمی دونم شرایط برای ما که بخواهیم با وب کم دوستان را ببینیم فراهمه یا نه ولی به هر حال دوستان جای ما را خالی کنند
چهار - قرار بود هر هفته یکی در مورد این ده سال بنویسه. آقا مهرداد همه منتظرن لطفا زودتر. البته انگار خیلی هم همه منتظر نیستند. اما من یکی واقعا منتظرم
پنج - دوستانی که دسترسی به سی دی فیلم مارمولک ندارند می تونن توی این لینک پیداش کنن
شش - فکر کنم بشه یک ترتیبی داد که هر وقت مطلب جدیدی توی وبلاگ نوشته می شه با ایمیل یک یادآوری برای اعضا یا گروه یاهو فرستاد. اگه خیلی زحمت نداره دست آرش خان را می بوسه
هفت - همین جوری نوشتم هفت چون هفت شگون داره
عزت زیاد
فرشاد فاطمی

۱ نظر:

mehrdad گفت...

آقا ما هم این مارمولک را دیدیم. یکی از ایران سی‌دی اش را آورده بود. خنده‌دار بود، اما چیز خاصی نداشت که این‌ حضرات یقه‌ی خودشان را دارند پاره می‌کنند. زیرکانه بود البته کار کمال تبریزی. حرف‌هایش را زده بود و بعد هم برای این‌که سه نشود آب توبه ریخته بود روی سر مارمولک. اما این‌که مردم این‌قدر تشنه‌ی دیدنش هستند «عبرتی» است ها. البته «عبرتی است ها» را هم باید با لهجه اصفهانی بخوانید تا درست در بیاید، همان طور که جهانبخش سلطانی در فیلم «شرم» می‌گفت.