۱۳۸۳/۰۳/۱۰

سلام بر دوستان فيلم دوست


يکي دو روز قبل نگاهي به ياداشت هاي اين صفحه انداختم و اسم kill bill در خاطرم مانده بود. از قضاي روزگار ديروز با دوستم به ويديو کلوپ رفتيم و براي اولين بار قرار شد من فيلم انتخاب کنم و سليقه ام را نشان دهم. از شانس ما kill bill جلوي چشم ما ظاهر شد و من هم از همه جا بي خبر فکر کردم کشف بزرگي کرده ام.
دردسرتان ندهم نتيجه خوشايند نبود. در طول فيلم منتظر بودم هر چه زودتر به سراغ رايانه بروم و به بينم چه شير پاک خورده ای kill bill را پيشنهاد کرده است.
به نظر مي رسد همراه هر پيشنهاد فيلم شرايط تماشا هم بايد پيشنهاد شود. براي مثال
۱- به همراه خانواده در روز تعطيل
۲- با دوستان اراذل و اوباش
۳- زمان غم
۴- قبل از خودکشي
۵- به همراه زيد
۶- در خواب گاه صنعتي اصفهان
۷- براي تلف کردن وقت
۸- زمان شنگولي
۹-زمان منگولی

هم زمان با نوشتن اين يادداشت فيلم Ali را تماشا مي کردم. اگر دنبال قهرمان مي گرديد توصيه مي کنم به جاي kill bill اين فيلم را تماشا کنيد.



۱۰ نظر:

mehrdad گفت...

مسعود،
چیزی که نوشته بودی من را یاد یکی از داستان‌های مثنوی انداخت. می‌توانی حدس بزنی کدام داستان؟

mehrdad گفت...

مسعود،
چیزی که نوشته بودی من را یاد یکی از داستان‌های مثنوی انداخت. می‌توانی حدس بزنی کدام داستان؟

Aziz گفت...

يك راهنمايي بكن،
اون داستان خربزه هم داشت يا نه؟

Masoud Ghaffari گفت...

عزیز راست میگه یک راهنمایی بکن. ببینم کدام یک از اینها توی داستان است:
1- خربزه
2- طوطی
3- فیل
4- خر
5- نی
و یا شاید:
6- بیل کیل
7- رستم
8- آرنولد
9- بادمجان
10- سلطان محمود
11- هندوانه
پیشاپیش از راهنمای ات سپاسگذارم.....

mehrdad گفت...

راهنمایی:
خر توی داستان هست.

Aziz گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
Aziz گفت...

نكته اخلاقي
پيش از عمل به توصيه‌هاي فيلمي اين وبلاگ ابتدا يك دور مثنوي را مرور كنيد!

Aziz گفت...

يك پيشنهاد ديگر
پيش از تماشاي هر فيلمي اول يك دور آن را ببينيد.
اگر خوب بود تماشا كنيد و گرنه تماشا نكنيد.

Masoud Ghaffari گفت...

نتیجه گیری غیر اخلاقی:
کدو همچنان کاربرد دارد.

mehrdad گفت...

۱. همیشه همه‌ی comment ها را بخوانید.
۲. هم‌زمان با نوشتن یادداشت فیلم نبیند.
۳. عقل خود را دست هر کسی ندهید.
۴. وقتی مثنوی می‌خوانید به نتیجه‌گیری پایان داستان هم توجه کنید و مواظب باشید نکته‌های انحرافی حواستان را پرت نکند.
نتیجه‌گیری خرکی:
خر ما از کرگی دم نداشتخر ما از کرگی دم نداشت.