۱۳۸۳/۰۲/۲۸

محلی برای دوستی‌ها

سایت جالبی هست به اسم Orkut که به همه دوستان پیشنهاد می‌کنم که در آن عضو شوند. در این سایت شما می‌توانید پروفایلی در معرفی خودتان بسازید و دوستان خود را که در این سایت عضو هستند را معرف کنید. هر دوست، دوستان دیگری دارد و آنها دوستانی...
به کمک امکانات این سایت تا به حال توانسته‌ام که تعدادی از دوستان قدیمی را دوباره پیدا کنم. امشب هم آرش عفیفی (از بروبچه‌های کامپیوتر ۶۹) هم مرا آنجا پیدا کرده بود و به من لینک داده بود. سالها بود که از او خبری نداشتم و خیلی غیرمنتظره در orkut به هم رسیدیم. بد نیست که شما هم عضو شوید و دایره دوستی‌ها را گسترده‌تر کنیم.

۳ نظر:

mehrdad گفت...

دو سالی پیش بود به گمانم که آرش عفیفی را خیلی اتفاقی توی یکی از خیابان‌های تورنتو دیدم. دعوت‌نامه هم برایش فرستادم که به یاهو گروهمان بپیوندد، اما خبری ازش نشد. به او بگو ایمیل به من بزند تا دوباره دعوتش کنم.

ناشناس گفت...

Salam ,
Man baraye mehrdad address email jadid khodam ro ferestadam o fekr konam alan digeh add shode basham.
Beram bebinam oonja mitoonam aks khodam ro upload konam.
Arash Afifi

ناشناس گفت...

What's the URL of ECE 69 on Yahoo groups? I tried to find it through Yahoo group search but no clue!

Arash Afifi