۱۳۸۶/۰۹/۰۱

تولد اما رضا

  • تولد هشتمين امام شيعيان و شنيدن صحبت هاي امروز صبح استاد فرشچيان در مصاحبه تلفني با شبكه دوم سيما در اين مورد بهانه است برايم براي چند كلمه نوشتن.
    اغلب ما ايرانيها عادت داريم سالانه و گاه هر چند سال يك بار به زيارت استان اين امام برويم. در آخرين زيارت كه يكي دو ماه پيش بود چند نكته تازه و جالب به نظر ميرسيد:
    آستان قدس كتابهاي دعاي منظم و معتبري تهيه كرده كه در آن چند سوره از كلام خدا و دعاهاي معتبر از جمله زيارت امين الله را آورده و از يادداشتهاي ابتداي ادعيه و قرآن ها كه هر كس اين را بخواند بايد پنج بار آن را در كتاب هاي ديگر بنويسد و گر نه چنين و چنان مي شود كمتر خبري هست.
    مراسم فرهنگي مرتب و منظمي برقرار است و به نحو مناسبي در پانل هايي به صورت روزانه و هفتگي اطلاع رساني ميشود.
    كليه افراد از خدام تا كارگران و پيمانكاران همگي داراي اتيكت مشخصات هستند.
    و بلاخره كارهاي ساختماني تمامي ندارد.
    اگر دلتان براي زيارت حرم آن حضرت تنگ شده خلوتي بايد و ياد او و خداي او و براي ديدن صحنه هايي از حرم نيز مي توانيد به آدرس زير سري بزنيد:
    http://www.razavi.tv/
    در مورد استاد فرشچيان هم بنده صحبتي ندارم فقط هر بار از او ياد مي شود بي اختيار به ياد آرامشي مي افتم كه اين مرد بزرگ دارد. اين نيزبه جز با دعا و نيايش و تلاش خالصانه و صادقانه و ارتباط با حضرت حق ميسر نمي شود و توفيق هاي زيادي كه او داشته همه از اين دولت بوده است.
    شاد و پايدار باشيد

۱ نظر:

Reza Yousefi گفت...

سلام.
هميشه اين سوال در ذهن من هست كه چرا به اين ملت طريقه صحيح زيارت كردن آموزش داده نمي شود؟ آيا عمدي در كار هست؟ به طور مشخص منظورم نحوه حمله به ضريح مطهر و از سر و كول يكديگر بالا رفتن است.