۱۳۸۷/۱۲/۰۷

شبكه خبر

ديروز شبكه خبر طي يك ميزگرد اقتصادي به تحليل وضع اقتصادي جهان باتفاق فرشاد از انگلستان پرداخت.بحث جالبي بود.براي فرشاد ارزوي موفقيت داريم و اگر لينكي از مصاحبه وجود دارد براي استفاده دوستان معرفي كنيد.

۱۱ نظر:

Farshad F گفت...

ممنون رضا جان. اولین بار بود که جلوی دوربین پخش مستقیم می نشستم. واقعا کار مشکلی است. یکی از دوستان که برنامه را دیده بود می گفت چرا همش روی کاغذ نگاه می کردی، با این وجود باز هم نصف مطالبی را که می خواستم و باید می گفتم؛ جا انداختم.

Bijan Najafi گفت...

Good Job Farshad. We proud of you man!Wishing you more and more success...

Fatemeh Esmaeeli گفت...

من هم خوشحال شدم وتبريك مي گويم اميدوارم كه در همه مراحل زندگيتون هميشه موفق وپيرزوز وسلامت باشيد وانشالله يك روز برسه كه همين مصاحبه را تو تلويزيون خودمون داشته باشيد وما ببينيمتون

Farshad F گفت...

بیژن جان خیلی ممنون.
فاطمه خانم مصاحبه با شبکه خبر ایران بود. البته نگران نباشید چیز خاصی را از دست نداده اید.

Arash Salarian گفت...

فرشادجان تبریک می‌گویم. حالا اگر فقط بتوانی فکری به حال رکود اقتصادی جهانی بکنی و بعد از آن اقتصاد نفتی مملکت را هم درست کنی، خیلی خیلی ممنون می‌شوم :)

Fatemeh Esmaeeli گفت...

پس تبريك بيشتر من متاسفانه يا خوشبختانه تلويزيون زياد نگاه نمي كنم اگر برنامه اش را زودترمي گفتيد خوشحال مي شدم از تلويزيون ببينم

Unknown گفت...

خوشحال می شدم برنامه را ببينم اگر می شه دفعات بعد زودتر خبر کنيد

مهدیه گفت...

آقا فرشاد عزیز
تبریکات صمیمانه و دیرهنگام ما را هم بپذیرید. من هم همان درخواست آقاآرش را با درجه سیاسیت بیشتر دارم! اونم اینه که هر دو طرح رو در اختیار یک آدم بالغ و عاقل از بین کاندیداهای ریاست جمهوری آتی ایران قرار بدهید!

mehrdad گفت...

کو آدم عاقل و بالغ؟

Afshin گفت...

من هم به نوبه خودم تبریک میگویم و کاش زوتر خبر داشتم تا علاوه بر اینکه اینطوری آقا فرشاد را میدیدم، کلی هم پز میدادم.
فرشاد عزیز صمیمیانه امیدوارم همواره موفق و شاد باشی.

Farshad F گفت...

از لطف همه دوستان ممنون؛ این چند روزه مشغول کارهای تزم بودم ببخشید دیر سر زدم. در مورد راه حل و اینها فعلا که همه سیاستمدارها از اقتصاددانهای طرفدار بازار فراری اند. شده ایم مثل معتاد یا چاقوکش محل یا بچه تقس محله، همه می خواهند بگویند اصلا اینها را ما نمی شناسیم:)