۱۳۸۹/۰۳/۰۱

ياد باد آن روزگاران II



سال 1383 كيوان متني با همين عنوان نوشته و در آن گزارشي از همايش 69 ارايه كرده و در آن ذكر شده كه در جمعه آخر ارديبهشت ماه سال 89 دوستان دوباره همديگر را ببينند، كه اين اتفاق مصادف شده با هجدهمين كنفرانس مهندسي برق ايران و گردهمايي فارغ التحصيلان دانشگاه صنعتي مورخ 22/2/89 ، جايتان خالي بود به من كه حسابي خوش گذشت يكي ، دوتا عكس برايتان ميگذارم ، بعدا هماهنگ بفرماييد تا عكسها را براتون ارسال كنم.

۴ نظر:

Arash Salarian گفت...

تشکر،‌ عکس‌های بسیار جالبی بودند. گویا قیافه‌ها فرق زیادی نکرده. باز خوب است که عده زیادی همت کردند و دور هم جمع شدند. چه جالب که مقدار زیادی کت و شلوار و پیراهن دیده می‌شود و تاجایی که از این عکس‌ها برمی‌آید دوران شلوار لی و کفش ورزشی به سر آمده! «وزن» متوسط گروه هم متناسب به نظر می‌رسد که در جای خود خبر خوشی است. امیدوارم که در آینده هم این گردهمایی‌ها تکرار شود و من و دیگر دوستان هم امکان شرکت پیدا کنیم.

Reza P. گفت...

سلام آرش، يكي از بحثها در بين دوستان كنترل وزن و سفيد شدن موها بود كه براي من هم جالب بود. الان در كدام قاره بسر ميبري؟

Arash Salarian گفت...

من هنوز آمریکا هستم. ویزای کار ما برای سوییس کلی تاخیر پیدا کرده بوده و تازه یکی دو روزه که حاضر شده. منتها ویزای صادر شده اونی نیست که روش حساب کرده بودیم در نتیجه داریم کمی سبک و سنگین می‌کنیم که ببینیم چه کار کنیم. اگر رفتنی شدیم،‌ کمتر از دو ماه دیگه باید در زوریخ باشیم.

Bijan Najafi گفت...

ممنون رضا جان. یاد آن ایام بخیر. بنظر می رسه که چهره خیلی از دوستان حسابی عوض شده. کاش اسم آنها را هم می نوشتی. از بین عکسها بنظر می رسه که مسعود خیلی لاغر شده و در عوض کیوان کمی وزن اضافه کرده:) خوش باشید.