۱۳۸۹/۰۴/۱۲

كنكور

پنج شنبه و جمعه كنكور سال 89 برگزار شد، از هر 2 نفر يك نفر موفق به راهيابي به دانشگاه ميشود.20 سال از زماني كه ما كنكور داديم و وارد دانشگاه شديم، گذشته است. ديروزبا تعدادي از دوستان به خاطر آمدن شنتيا از بلاد استكبار جهاني دور هم جمع شديم و به مرور خاطرات و انتقال تجربيات چند ساعتي به صرف ناهار دور هم بوديم جاي شما خالي بود. شنتيا ميگفت من هنوز مشتق و انتگرال ميگيرم و ما به شوخي ميگفتيم خوب اين كار را كه همين اينجا ميتونستي انجام بدهي، گفتم بلكه يكي از انطرف اب بياد تا ما اصفهانيها دور هم جمع شيم وبتونيم همديگر را ببينيم.

۲ نظر:

درباره من گفت...

سلام بالای وبلاگم روی وبلاگ بعدی کليک کردم اين جا اومد. بعد عنوان وبلاگ توجهم را جلب کرد و بعد احساس کردم متنتون... يعنی اگه اون شنتيا " ياراحمدی" باشه... اون سال 69 که ميگيد من و خواهرش کلاس دوم دبستان بوديم آخ چه خوب بود....
http://bamdadesadegh.blogspot.com

mehrdad گفت...

بله همان شنتیا است.