۱۳۸۶/۰۷/۲۹

درخواست

من جهت تهیه آی سی DS3150T که یک LIU از کمپانی MAXIM (DALLAS) میباشد، با مشکل مواجهه شده ام.از دوستان کسی هست که امکان تهیه آن برایش مهیا باشد؟ ممنون خواهم شد اگر زحمت مربوطه را تقبل فرماید. تعداد مورد نیاز من چهار پنج عدد نمونه و قیمت نیز در این فاز مهم نمیباشد.
در حقیقت من جهت یک برد از این IC استفاده کردم.مشکل هم در اینجا است که این IC خروجی بسیار خوبی دارد بطوری که PDH آنالایزر هیچ خطائی را نمایش نمیدهد ولی این IC هیچ سیگنالی را چه از PDH آنالایزر و چه از لوپ داخلی خود دریافت نمیکند. با خود ماکسیم هم که تماس گرفتم پاسخ دادند از دادن پاسخ به ایران، عراق، سودان،سوریه، لیبی ، کره شمالی و کوبا معذورند.
امروز صبح متوجه شدم آی سی هائی که من خریداری کردم تاریخ ساخت 2000 را دارند و ورژن آلفا هستند. در حالی که در سایت تاریخ ساخت آن 2002 است ، لذا الان مشکوک به خود آی سی هستم وچون پروسه معمول خرید آی سی بیش از دو هفته میباشد و من زمانی ندارم ، دست به دامان این سایت شدم.
خواهشمندم در صورت امکان یاری با من تماس بگیرید.

۲ نظر:

Farshad F گفت...

افشین من ایمیل شما را ندارم اگر می شه یک ایمیل به من بزن اگر کسی را در دوبی آشنا نداشته باشی فکر کنم سریعترین راه انگلیس باشه.
farfatemi at gmail.com

Afshin گفت...

فرشاد عزیز سلام
ضمن سپاس از پاسخ سریع شما من میل را ارسال نمودم.