۱۳۸۹/۰۲/۰۵

گردهمایی فارغ‌التحصیلان دانشکده

همانطور که می‌دانید امسال کنفرانس مهندسی برق ایران از 21 تا 23 اردیبهشت در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود. دانشکده برق هم برای آنکه دانشجویان و اساتید قدیمی دانشکده با هم تجدید دیدار کنند، ابتکار جالبی زده و یک گردهمایی و ضیافت شام در روز دوم کنفرانس (22 اردیبهشت) ترتیب داده است که مدعوین آن همه دانشجویان و اساتید جدید و قدیم دانشکده هستند (اینجا را ببینید).

فکر کنم برای گردهمایی ما نیز فرصت بسیار خوبی است. اگر می‌خواهید در این گردهمایی شرکت کنید، باید در وب‌سایت زیر ثبت‌نام کنید و مشخصات خود را وارد نمایید:

http://icee2010.ir/ZK361/alumini.zul

۱۲ نظر:

Reza P. گفت...

با سلام انشاالله ميبينيمتان،من همان روز عصر هم مقاله بايد ارائه كنم.

MBZ (Massoud Babaie-Zadeh) گفت...

به نظر می‌رسد که هنوز دوستان زیادی در این بخش ثبت نام نکرده‌اند! توجه داشته باشید که این بخش ربطی به خود کنفرانس ندارد، و حتی اگر نمی‌خواهید در خود کنفرانس شرکت کنید، می‌توانید در این قسمت ثبت‌نام نمایید. لطفا به سایر دوستان هم خبر دهید.

Farshad F گفت...

من فرم را پر كردم ولي هيچ ايميلي كه شامل دعوتنامه باشد دريافت نكردم. آيا بايد منتظر دعوتنامه بمانيم؟

Reza P. گفت...

نه فكر نميكنم دعوتنامه اي در كار باشد.

Unknown گفت...

من ثبت نام كردم ولي اگر بتونم اون تاريخ اصفهان باشم يعني كه خيلي خوش شانس بوده ه ام

Farshad F گفت...

من در اين تاريخ حتما اصفهان هستم. منتها چه تضميني وجود دارد وقتي رسيدم در دانشگاه نگهبان بهم نگه آقا اينجا چي مي خواهي؟ اون وقت بايد بگم يككاره از تهران پاشدم اومدم بدون دعوتنامه بروم مهماني كنفرانس برق. اگر يارو خنديد آيا مي شه بهشايرادي گرفت؟

Unknown گفت...

دانشگاه صنعتي تنها دانشگاهي كه يك اتوبوس آدم بدون كنترل وارد ش مي شدند. هنوز هم فكر كنم همينطوري است . مگر آنكه با ماشين خودتون بريد باز هم كر نكنم دم در داشنگاه جلوتون را بگيرند

Farshid Soheili گفت...

منم پایم، ممنون از کیوان که خبر داد. ورود یه جوری انجام میشه به یارو میگه "ژیتون بده" چی بگیم.

Fatemeh Esmaeeli گفت...

باسلام من هم فرم راپرکردم فکرکنم بتوانم بیام منتها نمی دانم چطور می توانم دوستان را پیدا کنم فکر کنم اگر بتوانیم ساعاتی قبل ازگردهمایی دریک مکان خاص ویک ساعت خاص قراربگذاریم خیلی بهترباشه راستش من نمی دانم صبح چهارشنبه چه ساعتی باید ازتهران راه بیفتم وکجادوستان را ببینم

کیوان گفت...

من از دبیرخانه ی کنفرانس پرسیدم. همایش دانش آموختگان ساعت هفت بعد از ظهر چهارشنبه در آمفی تاتر برگزار می شود. تلفن دبیرخانه:
3915474

Fatemeh Esmaeeli گفت...

ممنونم از شماره تلفن یک سوال دیگه هم اینکه آیا این همایش هزینه هم داره واگر داره هزینه اش چقدرهست راستی فکر می کنم با تعطیلی روزهای شنبه ویکشنبه هفته بعد دوستانی که مشکل گرفتن مرخصی داشتند بتوانند بیایند

Fatemeh Esmaeeli گفت...

با توجه به تماس تلفنی که با دوستان عزیزم داشتم وهیچکدام شرایطشان طوری نبود که بتوانند بیایند احتمالا من هم نمی آیم امیدوارم بتوانیم به زودی درشرایط بهتری همدیگررا ببینیم