۱۳۸۴/۰۱/۲۷

زندگی

از مغاکی تیره می آییم.در مغاکی تیره به پایان میرسیم .و این درنگ درخشان را زندگی مینامیم.به محض آنکه به دنیا می آییم بازگشت مان آغاز میشود.آنگاه که راهی میشویم بی درنگ باز میگردیم.ما در هر لحظه می میریم.به همین دلیل بسیاری فریاد برداشته اند :هدف زندگی مرگ است! اما به محض آنکه به دنیا مآییم برای آفریدن ساختن و تبدیل ماده به زندگی تقلا میکنیم و در هر لحظه به دنیا می آییم به همین دلیل بسیاری فریاد برداشته اند:هدف زندگی نامیرایی است.(کازانتزاکیس)نظر شما چیست؟

۲ نظر:

Afshin گفت...

سلام آقا رضا دیروز سر ناهار بحث شدید در مورد پایبندی به کار زندگی و... بود من با شدت داشتم از عقیده ام دفاع میکردم که یکی از همکاران همین جمله شما را گفت.دیشب وقتی به خانه رفتم نامه ای از برادرزاده 7 ساله ام رسیده بود که با خط و زبان کودکانه اش ضمن معرفی معلم چهل و اندی ساله متاهلش به عنوان همسر ؟!جمله ای با همین محتوا گفته بود.وامروز با دریافت پاسخ شما جدا دچار افسردگی شدم.
آقا من تا میام حرف بزنم همه با همین جمله میزنن تو زوقم.

Afshin گفت...

سلام سعید جان .یاد سربازی به خیر هر زمان که میگذرد تازه به شیرینی آن پی میبریم.
همت کنید و یک گردهمایی دیگر ترتیب دهید.تا یادی از دانشگاه کنیم0
در مورد نوشتن خودم فهمیدم دیگر نباید اینچنین بنویسم.
سعی خودم را میکنم البته قول نمیدهم.در مورد کار قبل از عید خیلی سعی در راه اندازی یک گارگاه تولیدی در شهرکرد داشتم ولی حمایتهای بی دریغ پرسنل فهیم؟!اداره وزارت صنایع استان چهارمحال از ادامه منصرفم کرد.
تا بعد