۱۳۸۸/۰۹/۲۳

مجيد

ديروز ايميلم را كه چك ميكردم ديدم مجيد دهقاني در مسنجرانلاين است گفتم بگذار بهش سلامي بكنم و سلامي نوشتم و جوابي گرفتم خواستم مكاتبه را ادامه بدم كه پيغامي بصورت پنگليش دريافت كردم كه من انرا بدين صورت خواندم"من خانه ام اقاي دهقاني هستم"، من كه كمي تعجب كردم خودم را معرفي كردم سپس در ادامه متوجه شدم كه نوشته بدين صورت بوده"من خانم آقاي دهقاني هستم" خلاصه ببخشيد و خداحافظي، امروز به مجيد زنگ زدم و ماجرا را تعريف كردم كه خبر دفاع از تز دكترا يش را بهم داد و دعوتم كرد به حضور در جلسه دفاعيه چهار شنبه مورخ2/10/ 88و سپس صرف ناهار،من دوستان را به حضور در جلسه دفاعيه دعوت ميكنم ولي ناهارش ....

۲ نظر:

Unknown گفت...

سلام
من فکر میکردم كه مجید خیلی وقت پیش دکترا ش رو گرفته ، حال کجا هاست ؟
زریر

Reza P. گفت...

سلام خوش آمديد. مجيد اكنون كارگاه تعمير و ساخت ترانسفورماتور دارد و مجري پروژههاي صنعتي است. فكر ميكنم دانشگاه نجف اباد هم تدريس ميكند.