۱۳۸۸/۰۳/۱۱

دلتنگی

خسته ام از این همه دروغ. خسته ام از این همه نیرنگ. خسته ام از این همه کینه. من آشتی می خواهم. من دوستی می خواهم. من دین سیاست نزده می خواهم. من سیاست بی دین می خواهم. مرا هوای فضای چند صدائی است. من از "با من بودن یا بر من بودن" بیزارم. من از "با من بودن یا ضد علی بودن" در عجبم.. من از "با من بودن یا قدرت طلب، فرصت طلب و هزار جور انگ دیگر" دلگیرم. من از اینکه هدف وسیله را توجیه کند بیزارم. من از اینکه به اسم دین اخلاق قربانی شود هراس دارم. من از ربط دادن هرآنچه که خود نمی پسندم به همه کائنات و مقدسات بیمناکم. من ایمان دارم که علی مظهر عدل و عدالت هیچ گاه برای کارهای انجام داده اش بر هیچ کس منت نگذاشت. من ایمان دارم که علی هیچ کس را به بیعت با خود مجبور نکرد. من ایمان دارم که علی هیچ کس را بدلیل عدم بیعت، از حقوق اجتماعی محروم نکرد. من ایمان دارم مشاوره بنای تصمیمات حکومت پیامبر و علی بود. من ایمان دارم که دین من به فراگرفتن هرآنچه خوبی است از هرکجا، توصیه می کند. من ایمان دارم توصیه قرآن به عبرت آموزی از سرانجام گذشتگان مانع از خودکامگی خواهد شد. من ایمان دارم که ما با مسلمانی فاصله بسیار داریم. من ایمان دارم که ما برای اصلاح وضع خود کار بسیار داریم. وقت آن است تا دنیا را بگذاریم و سر خود گیریم.

۲ نظر:

Fatemeh Esmaeeli گفت...

اتفاقا من هم اين روزها به همين موضوع فكر مي كنم وبا خودم مي گويم ايكاش هركسي رئيس جمهورميشه البته به غيراز احمدي نژاد ازنظرات وانديشه ها وافراد قوي كانديداهاي ديگه استفاده كنه ويك حالت اتحاد وآشتي ايجاد بشه بجاي دروغ وسركوب و....تنها اتحادوآشتي هست كه ميتوانه ايران را بسازه ناخودآگاه ياد فيلمهاي تهمينه ميلاني افتادم كه بعداز فيلمهاي فمينيستي قرمزو.. فيلم آتش بس را ساخت ايكاش يك انسان بزرگ وقوي پيدا بشه كه بتوانه اين اتحاد وآشتي راايجاد كنه

Unknown گفت...

ببخشيدفاطمه جان فيلم قرمز مال جيرانی است به نظرم منظورت دوزن و واکنش پنجم است