۱۳۸۸/۰۳/۲۵

کتک

در آشوبهای اخیرآدمهائی که میزند مدلهای مختلفی دارند.
در پلیس ضدشورش بدترین کتک را سربازان عادی میزنند. درجه دارهای جوانتر هم بد میزنند ولی درجه داران پا به سن گذاشته و افسران مروت بیشتری به خرج میدهند. بدترین عادتی که اخیرا پیدا کرده اند پرتاب باتوم است.
لباس شخصی ها به گروه های مختلفی تقسیم میشوند:
با مرام ترینشان همان نیروهای کت و شلواری بی سیم به دست هستند. عموما نه تنها نمی زنند بلکه از کتک خوردن مردم هم جلوگیری میکنند.
بعد از آن بسیجی های ملبس به لباس فرم هستند. آنها هم سعی میکنند نزنند ولی گاهی بر این تلاش غلبه نمی توانند بکنند.
مردان تک با زنجیر و باتوم و چوب و میله آهنی نیز بعد از این گروه قرار میگیرند.
پس از آن مردانی هستند که در گروه های چند نفره حرکت میکنند. در صورت مواجهه با آنها مرگ را می توان دید.
موتور سواران تک بعد از این گروه قرار دارند.
اکیپ موتور سواران نیز انتهای لیست قرار دارند که پایان کار را به هر کسی میتوانند هدیه کنند.
برای زدن هم عموما دام میگذارند. به این صورت که ابتدا افرادی کاملا مشابه مردمان عادی با حرارت زیاد جمع را به طرف خود جلب میکنند. بعد نیروها شروع به حرکت به سوی جمع می کنند. این لیدرهای نفوذی مردم را به سوی یک کوچه حرکت میدهند. و اواسط کوچه از آن سوی کوچه نیروهای موتور سوار از پشت به جمعیت حمله میکنند و جلوی جمعیت هم!

۳ نظر:

کیوان گفت...

سلام. اینترنت ما وصل شد. دانشجوها را تا 9 تیر از دانشگاه بیرون کرده اند! ولی فعالیت های اداری از امروز از سر گرفته شده است. تالار 8 به کلی به آتش کشیده شده و بقیه ی تالارها آسیب قابل توجهی دیده اند. آمفی تاتر دانشگاه هم مورد حمله قرار گرفته.همین طور خسارت زیادی به سازمان مرکزی از جمله دفتر ریاست وارد شده. دیروز دانشجوها را با تهدید اینکه اگر نروید ممکن است شب کتک بخورید از دانشگاه بیرون کردند. سرویس های دانشگاه هم دیروز کار نمی کردند. دانشجوهای بیچاره مجبور بودند تا دم در پیاده بروند (تاکسی ها را داخل دانشگاه راه نمی دادند) و از آنجا با تاکسی بروند. شیشه های بیشتر ساختمانها و دانشکده ها شکسته (البته به جز دانشکده ی فیزیک که در نقطه ی دوری قرار گرفته.)

ساعت 4 امروز (دوشنبه) قرار است مردم در میدان انقلاب اصفهان (همزمان با تهران) جمع شوند.

Unknown گفت...

راهپيمايي ديروز درسکوت و با علامت پيروزی.
عجب خار و خسی بوديم ها. ديگر از رای دادنم پشيمان نيستم . ديگر حتی عصبانی نيستم من ديگر زخيابان حبيب اللهی جلوتر نتوانستم بروم ولی می ديدم که تا آزادی آدم بود و تا انقلاب که من ازش راه افتاده بودم و می گفتند تا ميدان امانم حسين جمعيت بوده است . نمی دانم راست است ويا دروغ ولی می دانم از تمام گردهماييهای قبل از انتخابات جمعيت بيشتری امده بود

Afshin گفت...

شعار جالب
خس و خاشاک توئی دشمن این خاک توئی
هم دلالت بر همین خس و خاشاک بودنمان داشت!