۱۳۸۸/۰۳/۲۴

الله اکبر

مردم در کوچه ما و کوچه های مجاور با آمدن به کوچه و پشت بام، بانگ الله اکبر سر داده و شعارهایی بر علیه تقلب و دیکتاتوری سر می دهند.

۹ نظر:

mehrdad گفت...

از twitter.com برای خبر ‌رسانی استفاده‌کنید. سریع است.

Aziz گفت...

twitter ظاهرا بسته است.

mehrdad گفت...

دست کم تا یک‌ساعت پیش که می‌دانم باز بوده.

Fatemeh Esmaeeli گفت...

ايكاش مرده بودم واين همه خفت وخواري وتحقيرخودم ومملكتم را نمي ديدم خوشابحال آنها كه رفتند واين همه خفت وخواري را نه ديدند ونه پسنديدند
خرداد نو - میر حسین موسوی پس از 12 ساعت که حتی نزدیکانش در بی خبری کامل از او بودند ساعتی پیش با یک بلند گوی دستی با تعدادی از مردم صحبت کرد . او از آنها خواست ضمن حفظ ارامش خود ساعت 30/12 ظهر امروز در مقابل ستاد مرکزی یش در میرهای تجمع کنند . ستاد مرکزی وی در خیابان ولی عصر نرسیده به فاطمی کوچه میرهادی پلاک 4 قرار دارد .

Farshad F گفت...

مهرداد شما نتایج تفصیلی را به تفکیک شهرستان داری برای من بفرستی (نتایج دقیق را می خواهم که اعلام شده)؟ اگر بله برای من ایمیل کن. این سرعت اینترنت اجازه گشتن توی اینترنت به من نمی ده.

Fatemeh Esmaeeli گفت...

براي تمام دوستاني كه درايران با مشكل فيلتر سايتهاي موسوي مواجه اند

بيانيه مهم مير حسين موسوي به ملت ايران
آرامش را حفظ و از رفتار خشونت‌آمیز دوری کنید/ با تمام توان شکایاتمان را پیگیری می‌کنیم
قلم - میر حسین موسوی در بیانیه‌ای تخلفات در دهمین انتخابات ریاست جمهوری را بسیار جدی و رنجش عمیق ملت ایران را کاملا به حق دانست. با این حال وی اعلام کرد: «قاطعانه از شما می خواهم هیچ فرد یا گروهی خود را در معرض صدمه قرار نداده، آرامش و متانت خویش را از دست ندهد و همگان در هر حال حساب خود را از هر گونه رفتار خشونت آمیز جدا نمایند. همچنین از نیروی انتظامی انتظار دارم با درایت مردم را از خود دانسته احساسات آنها را در این شرایط درک کند.»


به گزارش قلم نیوز ، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

تخلفاتی که در دهمین انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفته است بسیار جدی است و رنجش عمیق شما کاملا به حق است. در عین حال قاطعانه از شما می خواهم هیچ فرد یا گروهی خود را در معرض صدمه قرار نداده آرامش و متانت خویش را از دست ندهد و همگان در هر حال حساب خود را از هر گونه رفتار خشونت آمیز جدا نمایند. همچنین از نیروی انتظامی انتظار دارم با درایت مردم را از خود دانسته احساسات آنها را در این شرایط درک کند.

ما شکایت جدی خود را از جریان انتخابات و روندهای ناسالمی که در طی آن دیده شد با تمام توان پیگیری خواهیم کرد و نتایج آن را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

میرحسین موسوی»/

http://www.ghalamnews.ir/news-21118.aspx

Fatemeh Esmaeeli گفت...

من يه آماري دارم معلوم نيست درسته يا نه

کارمندان وزارت کشور دادن بیرون:
افراد واجد شرایط رای: 49322412
افراد شرکت کننده در انتخابات: 42026078
تعداد آرای باطله: 38716 1
میرحسین موسوی خامنه 19075623
کروبی 13387104
محمود احمدی نژاد 5698417
محسن رضایی میرقائد 3754218

mehrdad گفت...

فرشاد،
هنوز نتایج تفصیلی به تفکیک شهرها را جایی ندیده‌ام. امشب چند ساعتی از اینترنت دور بودم. به محض این‌که چیزی پیدا کردم برایت می‌فرستم. الان هم خانه نیستم. نتیجه‌هایی که وزارت کشور اعلام کرده را که کلی است و بی‌تفکیک تا رسیدم خانه برایت می‌فرستم.

Hamid Tajgardoon گفت...

دیشب در خیابان ما هم ساعت 11:30 شب با فریاد الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور عده ای به خیابان ریختند و در ظرف مدت نیم ساعت حدود 300 نفر تجمع کرده و شعار می دادند , سطل آشغال آتیش زدند،بعد از 45 دقیقه چند پلیس ضد شورش آمد ولی کاری نتوانستند بکنند ونهایتا حدود ساعت 1 بامداد بیش از 20 موتور سوار مسلح (بدون تیراندازی) به جمعیت حمله کرده و پس از کتک کاری مردم متفرق شدند