۱۳۸۸/۰۳/۲۴

درگیری در دانشگاه صنعتی اصفهان

اوضاع در دانشگاه صنعتی اصفهان به شدت به هم ریخته است. متعاقب درگیرهای روز قبل در این دانشگاه، دانشگاه به حال تعطیل در آمده و اینترنت دانشگاه هم قطع شده است. ظاهرا حتی یک ماشین را هم آتش زده اند.
در اصفهان هم درگیری ها و اعتراضات شروع شده است. لطفا اگر کسی خبر بیشتری داشته اعلام کند.

۶ نظر:

Aziz گفت...

خبرهای فوق را کیوان طی تماسی به من داد.

Abbas R. گفت...

من در شهر اصفهان ، سر و صدای زیادی نشنیدم. روز گذشته مراسم آش برگ پزون به میمنت انتخاب مجدد در برخی نقاط برگزار بود . 24 دیگ به منزله 24 میلیون رأی بار گذاشته بودند . گفته میشد که سمت جنوب شهر خبرهایی بوده . ضمناً اینترنت خیلی کند شده و حی میل ها را هم نمیتونیم باز کنیم . خیلی از سایت ها فیلتر شده بجز سایت میرحسن .
اطلاعات دریافتی از دوستانی که ناظر صندوق ها بودند ، موارد متفاوتی را بیان میکند . در داخل شهر ها نسبت موسوی به رقیب 3 به 1 است ولی در روستا ها و شهرهای کوچک نسبت برعکس است . بنظر میرسد اصلاح طلبان نتوانستند آرای این بخش را به خود اختصاص دهندضمن اینکه سود سهام عدالت ، افزایش حقوق و ... کارگر افتاده است ولی مشکلاتی هم وجود دارد که اطلاعات داده نمیشود

Farshid Soheili گفت...

من تظاهرات چهارباغ را دیدم تعداد 400 تا 500 بودند حوالی 6 عصر. ماشینها هم همراهی میکردند. بعدا شنیدم شب در گیری بود.

Unknown گفت...

الان ازاصفهان دوستی زنگ زد که می گويند تالارهای دانشگاه صنعتی را اتش زده اند راست است ؟ و بچه ها رفته اند در جنگل خوابيده اند می شود خبر بگيريدراست است يانه؟

sadaf گفت...

دانشگاه تا 9/4 تعطیل شد شماری از دانشجوها زخمی شدند و تا الان خسارت در حدود 2میلیارد گزارش کردند جالب اینه که دکتر قربانی گفته من نمیتونم امنیت دانشجو ها رو تامین کنم و دانشجوها خوابگاه رو تخلیه کردن.....
مادر این سرسرای بیگانه از پی چه اینچنین حیرانیم!!!!!

simulation lab گفت...

آره عزیزم همش راسته
می تونی عکس های درگیری رو با فیلتر شکن ببینی