۱۳۸۸/۰۳/۲۶

پوستین وارونه

اگر آزاده نیستید٬ لا اقل دین داشته‌باشید.

۸ نظر:

Unknown گفت...

http://www.mirhoseyn.ir/ va http://www.mirhoseyn.com .هر دو تقلبی هستند

mehrdad گفت...

از منبع تا حد زیادی موثق: سایت جدید خبررسانی موسوی

کیوان گفت...

قیافه‌ی احمدی‌نژاد در اجلاس شانگهای،‌آن‌طور که در تلویزیون ایران نشان داده شد بسیار دمق و درب‌وداغون بود (البته صرف‌نظر از واقعیت‌های فیزیولوژیک). قیافه‌اش شبیه‌ کسی بود که به او گفته باشند این سفر آخری را هم برو و برگرد تا خدمتت برسم.

ضمناً شعار الله‌اکبر هم مصادره شد. آقایون فکر کرده‌اند دارند خاله‌بازی می‌کنند. هر کاری که معترضان می‌کنند بلافاصله تقلید می‌کنند. از تجمع و راه‌پیمایی گرفته تا رنگ سبز و شعار الله‌اکبر. سیمای نسبتاً محترم جمهوری اسلامی هم از دیروز یکی به نعل می‌زند، یکی به میخ و سعی می‌کند معترضان را به‌اصطلاح خر کند که شما خوبید و از خودمان هستید. بیایید با هم با دشمن (!) مبارزه کنیم. امیدوارم موسوی و دیگران به‌هیچ‌وجه کوتاه نیایند.

Arash Salarian گفت...

کیوان تو از کشته شدن دانشجویی در صنعتی اصفهان خبر داری؟ ٓ(فیلم در همین مورد.)

Unknown گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=hkTLaAa4tBE&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efacebook%2Ecom%2Fhome%2Ephp%3F&feature=player_embedded

کیوان گفت...

آرش من فیلمی را که گذاشته بودی نتوانستمم ببینم. ولی دیروز شنیدم که یکی از دانشجویانی که در آن شب مورد حمله قرار گرفته بعدا فوت کرده است. اطلاع دقیق تری ندارم ولی این روزها بازار شایعه هم داغ است. مثلا هنوز معلوم نیست خبر کشته شدن 5 دانشجوی دانشگاه تهران که دیروز همه در مورد آن صحبت می کردند درست باشد.

کیوان گفت...

آقای سروش دیروز موسوی را به تازیانه‌ي نثر گزنده‌اش نواخته بود و امروز موسوی و کروبی را شمس و قمر می‌خواند!

Fatemeh Esmaeeli گفت...

رای همدردی با خانواده های شهدا و مصدومان وقایع اخیر
بیانیه جدید میرحسین موسوی: پنج شنبه با نماد سوگواری، تجمع یا راهپیمایی کنید
قلم - مهندس میرحسین موسوی با انتشار بیانیه ای از مردم شریف ایران خواست برای همدردی با خانواده های شهدا و مصدومان وقایع اخیر، روز پنج شنبه با نماد سوگواری در مساجد و تکایا اجتماع کنند یا به راهپیمایی مسالمت آمیز بپردازند.


به گزارش خبرنگار قلم نیوز ، متن بیانیه میرحسین موسوی به این شرح است:

بسمه تعالی

ملت شریف ایران

همانگونه که می دانید طی روزهای گذشته و در نتیجه برخوردهای غیرقانونی و خشونت بار با منتقدان و معترضان نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری شماری از هموطنانمان مصدوم و تعدادی نیز به شهادت رسیده اند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدا و همدردی با مصدومان و مجروحان از همگان درخواست می کنم بعد از ظهر روز پنج شنبه بیست و هشتم خردادماه به هرصورت ممکن، اعم از اجتماع در مساجد و تکایا و یا برگزاری راهپیمایی های مسالمت آمیز با استفاده از نمادهای سوگواری همدردی خود را با بازماندگان اعلام کنند و بدیهی است که خود نیز در این مراسم شرکت خواهم کرد.

میرحسین موسوی