۱۳۸۸/۰۳/۱۴

Pig

I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it.
--George Bernard Shaw

۸ نظر:

کیوان گفت...

با این حال خیلی ها معتقد اند که مناظره در مجموع به نفع میرحسین تمام شد. امیدوارم احمدی نژاد همین روش را در مناظره های بعدی هم دنبال کند تا در همان مرحله ی اول کلکش کنده شود.

ضمنا به نظرم تا اینجا محسن رضایی بهتر از دیگران در مناظره ها ظاهر شده.

Masoud Ghaffari گفت...

lipstick : )

Arash Salarian گفت...

Pigs wearing lipstick are easy to spot, but those wearing a full makeup blend in quite naturally.... at least that's what pigs think.

Fatemeh Esmaeeli گفت...

به نظر من هم محسن رضايي ازهمه بهتر ظاهرشده از همه علمي تر صحبت مي كنه وتئوريهاي خيلي خوب ارائه ميده اميدوارم هركسي رئيس جمهور ميشه از توان وكارائي محسن رضايي استفاده كنه ازنظر اخلاق سياسي هم خيلي مودبه

Abbas R. گفت...

بنظرمن محسن رضایی تز کارشناسی ارشد یا دکتراش را ارائه میکنه . ایشون از موانع و مشکلات ( به اصطلاح از گپ هاgap) موجود در قانون اساسی اطلاعی نداره.

Abbas R. گفت...

راستی اضافه کنم ، بخشی از مشکلات موجود در حوزه اقتصاد ناشی از ورود سپاه در سیستم اقتصادی کشور است . این از تئوری های آقای محسن رضایی بوده . الیته نتیجه تئوری ایشان به نفع سپاه بوده یعنی سپاه پروژه های بزرگ ملی را برمیدارد. به این ترتیب سایر پیمانکاران بخش خصوصی در این بخش بدلیل عدم استفاده از امکانات دولتی در مناقصات از ایشان شکست میخورند . این نظریه مناسبی در اقتصاد آزاد نیست .

Afshin گفت...

من هم از برنامه ها محسن رضائی خوشم امده ولی نمیدانم چرا نمیتوانم به وی اعتماد کنم .
شاید اگر متعلق راست نبود به وی رای میدادم.

Fatemeh Esmaeeli گفت...

در مورد محسن رضائي خواندن اين لينك هم خالي از لطف نيست
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/06/090602_pm_ir88_elec_i_tabatabaei.shtml