۱۳۸۳/۰۸/۱۱

خواندن فکر

سلام دوستان عزیز
من چند وقت نبودم. علتش هم این بود که.... با رئیسم دعوام شده بودوحال و حوصله هیچی را نداشتم....امان از دست این رئیسها!...خوب بگذریم... یکی از دوستام امروز برام یک لینکی فرستاده که از صبح تاحالا منو مشغول خودش کرده ونمیدونم چطوری میشه که فکر آدم را میخونه همش دنبال یک رابطه ریاضی میگردم اما پیدا نمیکنم شاید برای شما دوستان عزیز هم جالب باشه

۳ نظر:

MBZ (Massoud Babaie-Zadeh) گفت...

هر عددی با مجموع ارقامش به پیمانه ۹ همنهشت است. به عبارتی اختلاف هر عددی با مجموع ارقامش همیشه مضربی از ۹ است. این سایت هم همیشه همه مضارب ۹ را با یک سمبل نشان می‌دهد! هر بار هم که مجددا امتحان کنید، همه سمبلهای متناظر با مضارب ۹ را با سمبل جدیدی جایگزین می‌کند که فکر کنید عددتان که عوض شده است باعث عوض شدن سمبل شده است.

نکته جالب اینکه اشتباه هم کرده است! چون عدد صفر را مضرب ۹ در نظر نگرفته و در نتیجه اگر خود عدد ۹ را انتخاب کنید، جمع ارقامش ۹ می‌شود و اختلافش با ۹ صفر می‌شود و در اینجا اشتباه می‌کند!

mehrdad گفت...

Bernard Shaw:
"Arguing with your Boss is like wrestling with a pig in mud. After a while you realize that while you are getting dirty, the pig is actually enjoying it."

Fatemeh Esmaeeli گفت...

مسعود عزیز!مرسی !ممنونم از جوابتون کاملا درسته مرسی
اما در مورد رئیسها دوست عزیز کاملا حق با شماست اما این رئیس ما کلا در نوع خودش یک اعجوبه هست سوای از اینکه یک آدم سیاسی هست ونون به نرخ روز خوروبا حمایت وزارت اطلاعات وپارتی بازی تو انگلستان دررشته مدیریت ریسک!!! دکترا گرفته دریغ از اینکه یکذره مدیریت بلد باشه فقط بخاطر اینکه یک آدم سیاسی هست کلی پست مدیریتی تو دانشگاه بهش میدهند بدون اینکه این آدم یکذره مدیریت بلد باشه واین خیلی حرص منو درمیاره