۱۳۸۳/۰۸/۲۱

پس چی شد؟

۱. یکی قرار بود فیلم گرد‌هم‌آیی را بگذارد یک جایی روی اینترنت که ما این ور آبی‌ها بتوانیم برش داریم. پس چی شد؟

۲. فرشاد، تو قرار بود چند خط بنویسی و روشن‌مان کنی درباره‌ی آن نامه‌ی اقتصاددان‌ها. بنویس که من پس مسعود بر نمی‌آیم، بدجوری به همه چیز مهندسی نگاه می‌کند. شاید یک موقع سر فرصت خودم گفتم خوبی و بدی نگاه مهندسی را.

۳. کسی می‌داند کیوان چه بلایی سرش آمده. دور و بر دانش‌گاه صنعتی بر و بیابان زیاد است، گم نشده‌ باشد در راه کوی تا دانش‌کده‌ی فیزیک؟

۴. می‌خواستم یک فیلم معرفی کنم که اگر گیر آوردید ببینید، اما نمی‌گویم. بار پیش که گفتم خین و خین‌ریزی شد. نعشم را به زور از معرکه کشیدم بیرون.

۲ نظر:

Arash Salarian گفت...

۱- ...
۲- به عنوان مدافع همیشگی تکنولوژی از این برادر مهرداد باید بپرسم که چه اشکالی دارد به همه چیز به دیدگاه مهندسی نگاه کرد؟ اگر منظور از دیدگاه‌های دیگر، دیدگاه تئوریک است، که ما مخلص تمام ریاضی‌دانان و تئوریسین‌ها هستیم. و گرنه بگین که کی را باید بکشیم؟‌‌
۳- ...
۴- آقا حالا ناز نکن! تو که آخر اسمش را می‌گویی، زودتر بگو تا مراسم نعش‌کشی را زودتر شروع کنیم دیگر :))

کیوان گفت...

زنده‌ام ولی سرم شلوغ است. حس نوشتن هم دست نمی‌دهد (بهانه). ولی وب‌لاگ را بیش‌تر وقت‌ها می‌خوانم.