۱۳۸۴/۰۶/۲۹

خسته نباشید


بابا دست این آقای رئیس و معاونش درد نکند! بعد از آنکه جناب رئیس در مجمع عمومی آب پاکی را روی دست متحدانش یعنی هند و چین ریخت و مهرورزی را منحصر به یکتاپرستان کرد و خبر از افول مکاتب غیر الهی کرد (و به حزب کمونیست چین و هندوها، بوداییان، پیروان کنفسیوس و شینتو و غیره گفت بروند و کشک‌شان را بسابند!) و دنیا را تهدید کرد که تکنولوژی هسته‌ای را به لبنان و سوریه و سایر کشورهای ماجراجو صادر خواهند کرد و در نتیجه تایید مقامات بالا را گرفت، جناب معاون که تا امروز صبح تعجب کرده بود چرا اروپاییان به این همه نوع دوستی و صلح‌طلبی بی‌اعتنا هستند هم کمی فتیله چراغ را با چند تهدید جدید، بالاتر کشید. خلاصه اینکه دست مریزاد! (نیک‌آهنگ هم کارش درست است ها!).

۱ نظر:

mehrdad گفت...

متن کامل حرف‌های آقای لاریجانی را این‌جا می‌توانید ببینید.
به این جمله‌ها در میان حرف‌های ایشان توجه کنید:

وي با بيان اينكه امروزه در جهان سنت عجيبي تحت عنوان نيت خواني در حال رواج است اظهار داشت:« آنها مي‌گويند ما به نيت‌هاي شما كار داريم. مگر شما دستگاه نيت‌خوان داريد؟ اين مساله عجيب است. به هر صورت اينجا نقطه دشواري نيست بلكه
نقطه عطفي است كه بايد در خصوص آن تصميم گيري شود.»

...
دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان با انتقاد از بي‌مسووليتي برخي كشورها در خصوص مسايل ملي كشورمان كه روابط نفتي نيز با ايران دارند گفت: «متاسفانه برخي از اين كشورها هيچ احساس مسووليتي را براي حقوق ملت ايران نشان نمي‌دهند و در همين چارچوب شوراي عالي امنيت ملي در نظر دارد تا متوازن با توجه اين كشورها به حقوق ايرانيان مشاركت آنها را پديد آورد.»