۱۳۸۳/۱۰/۰۳

سال نو مبارک

امروز آخرین روز کاری من در سال ۲۰۰۴ است و فردا برای دو هفته به ایران می‌روم (یا می‌آیم بسته به اینکه کجا هستید). خوبی این که آدم در خارج از ایران زندگی کند این است که می‌تواند دوبار سال نو را جشن بگیرد! یک بار مانند همه ملت سال نو میلادی را جشن می‌گیرد و یک بار هم مانند همه هموطنان سال نو ایرانی را :)
تازه اگر مانند مرجان روز تولدش هم بعد از ماه فوریه باشد، هر چند سال یک بار می‌تواند دو بار برای خودش جشن تولد بگیرد! مرجان متولد ۳ دی یا ۲۴ دسامبر است و امسال این دو تاریخ یک روز با هم اختلاف دارند و در نتیجه امسال من دوبار تولدش را تبریک می‌گویم :))
خلاصه برای مدت دو هفته این طرفها آفتابی نخواهم شد (مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد و یک خط اینترنت قابل استفاده پیدا کنم) و امیدوارم که بتوانم حداقل بعضی از دوستان را در ایران ملاقات کنم. در پایان سال نو خوبی را برای همگی تا سه ما دیگر و سال نو دیگر، آرزو می‌کنم!

هیچ نظری موجود نیست: