۱۳۸۳/۱۰/۲۴

وبگردی

۱- برای من جالب است که حکومت اسراییل که به هر حال در بسیاری مواقع تصمیمات بسیار رادیکال می‌گیرد چگونه می‌تواند چنین رابطه خوبی با یهودیان دانشمند در دنیا برقرار کند. تعداد زیادی از اقتصاددانان مشهور دانشگاههای امریکایی همزمان عضو هیات علمی دانشگاههای اسراییل هم هستند. جالبتر آنکه استانلی فیشر شده رییس بانک مرکزی اسراییل.
۲- مطالب جالبی از روزنامه شرق در مورد هواپیماربایی چند سال قبل و فیلم ارتفاع پست حاتمی‌کیا.
۳- من در میان اساتید ادبیات امروزی این آقای بهاءالدین خرمشاهی را بسیار دوست دارم از این جنبه که ثابت کرده‌است می‌توان از این رشته هم خوب پول درآورد و زندگی سر و سامانی داشت. برای مایی که عادت داریم همواره ادبا بیچاره و ندار باشند. عکسهای مرحوم شهریار را با آن لباسهای مندرس به یاد بیاورید. این هم نکات طنزش در شرق. فکر می‌کنم البته ستون ثابت هفتگی یا دوهفتگی باشد.
۴- بحث بیانیه اقتصاددانان هنوز ادامه دارد. اگر دوست دارید پیگیری کنید. شرق دو‌شنبه. شرق چهارشنبه.
۵- این هم پروژه جدید پژوهشکده مخابرای شریف.

۲ نظر:

MBZ (Massoud Babaie-Zadeh) گفت...

بايد بگويم كه مورد آخر كوچكترين ارتباطي به پژوهشكده مخابرات نظري دانشگاه شريف ندارد. بلكه به مركز تحقيقات مخابرات ايران و دانشگاه اميركبير مربوط مي‌شود.

Farshad F گفت...

۱- من بابت اشتباهی که طبق معمول حاصل عجله زیادم بود معذرت می خواهم.
۲- مسعود چرا این‌قدر عصبانی شده بابا بالاخره اونها هم کار تحقیقاتی می‌کنند.
۳- البته اگر این همان مرکز تحقیقات مخابرات وزارت مخابرات است با توجه به دو سه برخوردی که با رییس سابق آنجا داشتم به مسعود حق می‌دهم عصبانی باشد.
۴- باز هم خوب شد این موضوع باعث شد یکی کامنت بدهد.