۱۳۸۳/۰۳/۲۵

فوتبال و چیزهای دیگر

یک - امشب مثل این است که توی این شهری که ما زندگی می کنیم گرد مرگ پاشیده اند. انگلستان با دو اشتباه ساده توی 3 دقیقه وقت اضافی 2 تا گل از فرانسه (فرانسه که نه از زیدان) خورد و بازی برده را باخت. این جوانان انگلیسی که توی خوابگاه بغلی ما که مجردی است تا دقیقه 90 شلوغ می کردند حالا همه ساکتند. فکر نکنم تا چند سال این باخت یادشون بره. دقیقا همون بلایی سرشون آمد که چند سال پیش منچستر سر بایرن آورد توی فینال جام باشگاهها.
دو- حالا که پیشنهاد آرش در مورد نوشتن آنچه بر تک تک افراد جمع رفته فراموش شد من هم شدیدا با پیشنها صالح شرافت موافقم. خودم هم سعی می کنم بنویسم. از اینکه چی شد اینقدر چاق شدم. چطور کچل شدم و ... البته همه اینها اثر رفیق ناباب بود.
سه - گفتم رفیق ناباب یاد این لطیفه افتادم. ار یارو عملی می پرسند چی شد اینجوری شدی؟ می گه: "امان از رفیق بد البته زغال خوب هم بی تاثیر نبود"
عزت زیاد

هیچ نظری موجود نیست: