۱۳۸۳/۰۶/۱۸

مشکل عجيب

يک مشکل خيلي عجيب براي من پيدا شده ميخواستم جواب فرد ناشناس کامنت دستشويي هاي ايراني را بدهم اما پيغام زير را ميدهد من که سر در نياوردم يکي کمک کنه
We're sorry, but we were unable to complete your request.
The following Errors were found:

postID: The post you're looking for does not exist.

اما با همين آي دي دارم اين مطلب را مينويسم
در ضمن ميخواستم به دوست ناشناسمون بگم که مطلب دستشو ييهاي ايراني اتفاقا يک شوخي بامزه بود و براي رفع خستگي (مخصوصا من که شديدا در حال کتاب خواندن بودم ) خيلي هم مناسب بود
و کامنت من هم يک شوخي بود و هيچ قصد جسارت به مردم و فرهنگ خاصي نداشتم و اگر کسي اينطور فکر کرده من واقعا معذرت خواهي ميکنم
شايد اين دوستمون ندونند که من و چندي از دوستان 4-5 سال مهمان همين دوستان عزيز اصفهاني بوديم و چون خاطرات خوشي از آن دوران داريم بدمون نمياد هر از گاهي براي شوخي هم که شده بعضي چيزها را که اصلا ربطي بهشون نداره بهشون نسبت بديم

۴ نظر:

Farshad F گفت...

یک) فکر کنم اصل آن نوشته یا توسط نویسنده یا گردانندگان سایت حذف شده، احتمالا تقریبا همزمان با اینکه شما می خواسته ای کامنت بگذاری.
دو) در مورد کامنتهای افراد ناشناس نگران نباشید، مثلا همین دو کامنتی که شما اشاره کرده اید احتمالا توسط افرادی که عضو وبلاگ نیستند گذاشته شده بود.

Masoud Ghaffari گفت...

متعجبم چرا دوستان آن مطلب را حذف کرده‌اند. این که بعضی‌ها از مطلبی خوششان نمی‌آید دلیل خودسانسوری و فدا کردن آزادی بیان نمی‌شود. اگر در این جمع کوچک نتوانیم تمرین دمکراسی بکنیم وای به حال جامعه‌امان.

mehrdad گفت...

یک بار دیگر هم توضیح داده‌ام پیش از این. هر نوشته را سه نفر می‌توانند حذف کنند: من و آرش که گرداننده‌ی این وبلاگ هستیم و نویسنده‌ی هر مطلب. من که آن نوشته را حذف نکرده‌ام، بعید هم می‌دانم آرش حذفش کرده‌ باشد. پس می‌ماند بیژن که نویسنده‌اش بوده و حق دارد هر کاری که می‌خواهد با نوشته‌اش بکند و حتما خودش توضیح می‌دهد که ماجرا چه بوده.
اما همین‌جا یک چیزی را هم بگویم. من اگر پانوشتی (comment) به پینگلیش نوشته‌باشد حذفش می‌کنم. فارسی را به خط فارسی بنویسید و انگلیسی را هم به انگلیسی. در ضمن اگر هم دیدم که کسی می‌خواهد بساط ناسزاگویی راه بیندازد و بی‌اسم و امضا در رود با بی‌رحمی تمام پانوشتش را حذف می‌کنم. والسلام

Bijan Najafi گفت...

آن متن را خودم حذف کردم چون احساس کردم که متن جوک گونه آن به بعضی ها بر خورده بود. شخصاً قصد جسارت به اعتقادات دیگران نداشتم فقط یک مطلب طنز بود و بس!حال اگر این مطلب به دوستی بر خورده باشد شخصاً عذرخواهی می کنم.