۱۳۸۳/۰۷/۰۵

تقدیم به فوتبال دوستان

Image Hosted by ImageShack.us :دریبل منحصر به فرد رونالدینهو

۷ نظر:

کیوان گفت...

بازی خیلی قشنگی بود. فقط من نمی‌دونم چرا همش همین دریبل را تکرار می‌کنه و از یار مقابلش عبور نمی‌کنه؟ من تقریباً نود دقیقه این بازی را نگاه کردم، حتی یک دقیقه هم وقت تلف شده در نظر گرفتم ولی این رونالدینهو غیر از همین کار هیچ کار دیگه‌ای نمی‌کنه. راستی بقیه‌ی بازی‌کن‌ها حوصله‌شون سر نمی‌ره از این‌ کار رونالدینهو و همین طوری وایسادن دارن نگاش می‌کنن؟

Hamid Tajgardoon گفت...

صحبتهای کیوان خیلی جالبه حتی جالبتر از دربیل رونالدینهو! مخصوصا اینکه تقریبا 90 دقیقه نشتسه تماشا کرده :0)) ولی خوب اگه واقعا میخواهید ببینید بعدش چی میشه احتمالا باید با تلویزیون اسپانیا تماس بگیرید تا فیلم کامل این بازی رو که من نمیدونم تیم مقابل بارسلونا کی هست رو درخواست کنید البته اگه حوصله شو دارید.

Fatemeh Esmaeeli گفت...

البته من از فوتبال چيزي سرم نميشه اگر دوستان ميگند قشنگه خوب حتما همينطوره اما به نظر من کار شما که به اين شکل تصوير متحرک تو وبلاگ گذاشتيد قشنگتره چون فکرکنم من عکسش هم به زور بتونم تو وبلاگ بذارم البته تا حالا امتحان نکردم
راستي هر چند که اون را تقديم به فوتبال دوستان کرده بوديد اما من هم آنرا ديدم هر چند که هيچ علا قه ايي به فوتبال ندارم

Hamid Tajgardoon گفت...

باید خدمت خانم اسماعیلی عرض کنم که در حقیقت کارخاصی نکردم اینم یک فایل تصویری ولی با فرمت ( جی.آی.اِف)هست.دراین فرمت میتوانید انیمیشن های کم حجم البته بدون صدا رو داشته باشید.(نمیدونم چرا وقتی انگلیسی با فارسی مینویسم قاطی میشه لطفا یکی منو راهنمایی کنه چه جوری میتونم تو جملات فارسی انگلیسی تایپ کنم؟!!)البته اون روشی که قبلا آرش گفته رو امتحان کردم ولی جواب نداده

کیوان گفت...

من قبلاً فکر می‌کردم بازی فوتبال نود دقیقه است. ولی امروز که دوباره به وبلاگ مراجعه کردم دیدم بازی هنوز تمام نشده و چه می‌کنه این رونالدینهو.
در مورد تایپ انگلیسی و فارسی همان‌طور که بارها دوستان یادآور شده‌اند می‌توانید
از لامپونویس فارسی استفاده کنید. و متن خود را در آن‌جا تایپ کنید و بعد آن را کپی کنید و در هر جایی که لازم است بچسبانید. البته ممکن است وقتی چسباندید ببینید که ترتیب کلمات به هم ریخته ولی نگران نباشید، با توکل به خدا متن را بفرستید، انشاءالله به درستی ظاهر خواهد شد.

Hamid Tajgardoon گفت...

برای تست
بی لامپ نویس : به omide خدا
با لامپ نویس :به omide خدا

Farshad F گفت...

با توجه به نتيجه تست معلوم مي شود چيزي که مهم است توکل به خداست حالا با لامپ نويس يا بدون آن.