۱۳۸۴/۰۴/۰۱

دیگران


در پاسخ به فرشاد در جهت ارتباط بین تعداد کم شرکت کنندگان و احتمال حمله خارجی عبارات زیر را نقل قول میکنم.بدهی است که بیان این نظرات به معنای پذیرش آن از طرف نقال نمی باشد. و تنها ابزاری جهت استنتاجات شخصی است.
در ایران تحمل مردم از دست رژیم سرکوبگری که از اعطای آزادی و حقوقشان یه آنها امتناع میکند تمام شده است.ظاهر انتخابات پوششی بر نظام مذهبی ظالم حاکم بر ایران است. مردم ایران توانایی آزادی را دارند.آنها خواهان آزادی هستند و آنها شایسته آزادی می باشند. زمان آن رسیده است که معدودی غیر منتخب حاکم گریبان خواسته های مردم با افتخار ایران را رها کنند. (کاندولیزا رایس)

ایرانیان وارثان یک تمدن بزرگ هستند و استحقاق حکومتی را دارند که به آرمان های آنان برای برخورداری از آزادی رسانه ها آزادی اقتصاد آزادی دین و حق برگذاری آزادانه اجتماعات و قوه قضایه مستقل احترام بگذارد. (ج دبلیو بوش)


۲ نظر:

Hamid Tajgardoon گفت...

برداشت من از این صحبتهای رایس و بوش این است که اگر تعداد آرای مردم کم باشد احتمال حمله آمریکا بیشتر است اگر اشتباه میکنم لطفا راهنمایی کنید

mehrdad گفت...

دیر شده است برای تاریخ‌خوانی اما بد نیست برای آینده هم که شده وقایع سال‌ها آخر قرن قبلی هجری شمسی را بخوانیم. خواندن اتفاقات جمهوری وایمار آلمان هم خوب است.